Dorna și Salvați Copiii au lansat o nouă ediție a campaniei „Grija pentru copii”

Dorna, în parteneriat cu organizația Salvați Copiii România, lansează consumatorilor săi o nouă provocare în cadrul campaniei Grijă pentru copii: aceea de a-și lua un #Jobdeosecundă în sprijinul copiilor născuți prematur.

DornaCampania Grijă pentru copii, care a ajuns, anul acesta, la cea de-a șasea ediție, susține lupta pentru viață a copiilor născuți prematur. Începând cu 2015, Simona Halep, jucătoare profesionistă de tenis aflată pe locul I în clasamentul feminin de tenis la nivel mondial, s-a alăturat acestei cauze, îndemnând la implicarea activă a fiecăruia dintre noi.

Din 2013 și până în prezent, Dorna și Salvați Copiii au dotat 50 de maternități din țară cu 86 de echipamente medicale de specialitate pentru îngrijirea nou-născuţilor prematur, în valoare aproximativă de 600.000 de euro.

Lista completă a maternităților dotate în cadrul campaniei este disponibilă pe site-ul dorna.ro: http://www.dorna.ro/ro/grija-pentru-copii/maternitati.

Campania de anul acesta are un concept special: pornind de la faptul că, pentru majoritatea dintre noi, o secundă, luată separat, nu înseamnă foarte mult, însă, pentru copiii născuți prematur, ea poate însemna totul, Dorna își provoacă consumatorii să își ia un job de o secundă, oferind o clipă din timpul lor copiilor născuți prematur.

Mecanica este următoarea: toți cei care doresc să susțină această cauză  își pot lua un job de o secundă printr-un gest foarte simplu – printr-un click dat pe site-ul Dorna.ro, pe orice banner online al campaniei sau pe pagina oficială de Facebook Dorna România.

Mai mult, dupa ce s-au angajat, susținătorii campaniei se vor putea implica și folosind kit-ul de susținător al cauzei (cover photo, video, invitație recrutare, profile picture frame), recomandând această cauză prietenilor sau prin donații direct către Salvați Copiii România.

La finalul campaniei, Dorna – cu sprijinul Salvați Copiii România – va dona, ca și în anii precendenți, echipamente medicale specializate pentru copiii născuți prematur – către maternitățile care au nevoie de ele.

„De peste șase ani, facem eforturi pentru a susține lupta copiilor născuți prematur, în cadrul campaniei Grijă pentru copii. Este vorba despre o campanie extrem de importantă pentru noi, pe care vrem să o continuăm și în anii următori și prin intermediul căreia ne dorim să oferim o șansă în plus la viață pentru cât mai mulți copii născuți prematur. Atunci când un copil se naște înainte de termen, un întreg mecanism se pune în mișcare în jurul lui pentru a-l ajuta să depășească momentul critic. Este vorba despre familie, medici, asistente.

Este o luptă pe viață și pe moarte care se decide, uneori, în câteva secunde. Secunde pe care ei nu le au întotdeaună. De aceea, Dorna vine cu următoarea propunere către consumatorii săi: aceea de a-și lua un #Jobdeosecunda, oferind, astfel, o secundă din timpul lor în sprijinul copiilor născuți prematur. Este un efort minim din partea noastră, care poate poate însemna totul pentru copiii născuți prematur, declară Daria Gonța, Senior Brand Manager, Coca-Cola România.

Cu toții ne gândim, la final de zi, că am fi reușit să facem mult mai mult bine, dacă am fi avut timp, măcar o oră în plus. Pentru un copil născut prematur, e nevoie de multe ori doar de câteva momente, uneori chiar de o secundă, pentru a fi salvați. Aceste momente depind de noi și asta facem în programul de combatere a mortalității infantile – dotăm maternitățile din țară, pentru ca toți copiii care se nasc să aibă dreptul la viață. E un program complex, meticulos, așa cum e și efortul minunat al Simonei Halep, căreia îi suntem atât de recunoscători”, a declarat Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv Salvați Copiii România.

Ca sportiv de performanță, știu cât de importantă poate fi o secundă în momente critice. Am pierdut lupte într-o singură secundă și am câștigat altele la fel de repede. De aceea am acceptat provocarea Dorna  si mi-am luat un job de o secunda în sprijinul copiilor născuți prematur. Sunt convinsă că implicarea mea – dar și a fiecăruia dintre voi – va contribui la susținerea copiilor născuți înainte de termen, așa că vă invit pe toți să donați o secundă din timpul  vostru pentru ei”, spune Simona Halep, ambasador Grijă pentru copii.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,821 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Dorna și Salvați Copiii au lansat o nouă ediție a campaniei „Grija pentru copii”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: