Dove Men+Care susține concediul paternal prin campania Dragi Viitori Tați

Dove Men+Care lansează campania Dragi viitori tați, prin care susține concediul paternal în beneficiul dezvoltării copilului, a relației dintre tată și copilul său și a relației dintre cei doi părinți.

DoveCampania se desfășoară în intervalul octombrie – noiembrie și include un mix de acțiuni de promovare: comunicare în mediul digital, in-store și acțiuni de relații publice. Mesajele campaniei se pot regăsi deja în unele dintre cele mai mari lanțuri de hipermarketuri și supermarketuri din România.

,,Dove Men+Care este prezent în România încă din 2011 și rămâne unul dintre cele mai iubite branduri de îngrijire personală pentru bărbați. Pornind de la convingerea că adevărata putere a bărbatului modern se vede atât în grija pe care o are față de sine, dar și față de cei din jur, Dove Men+Care își dorește să se apropie mai mult de nevoile consumatorilor și să îi susțină în unul dintre cele mai importante momente din viața lor, atunci când devin tați” declară Oana Onosie, Brand Manager Deodorants, Unilever.

Conform raportului global „Helping Dads Care” inițiat de Dove Men+Care în parteneriat cu Promundo, bărbații se confruntă, la nivel global, cu accesul limitat la concediul paternal plătit și cu stereotipuri restrictive precum teama de a fi judecați de șefi sau colegi și grija privind siguranța locului de muncă, în cazul în care optează să petreacă mai mult timp cu copiii lor în momentul în care devin tați.

Pregătește-te de Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an!

În acest context, Dove Men+Care susține îmbunătățirea termenilor concediului paternal la nivel global, ca parte integrantă a concediului parental plătit și contestă stereotipurile culturale, astfel încât fiecare tată să se bucure de șansa de a avea grijă de cei dragi.

Inițiativele Dove Men+Care în ceea ce privește concediul paternal plătit se îndreaptă în mai multe direcții precum:

  • Centru de resurse digitale pentru concediul paternal – Pe platforma https://www.dove.com/ro/men-care/dove-men-care-paternity-leave-initiative.html tații și viitorii tați care iau în considerare accesarea concediului paternal pot găsi informații utile de la specialiști, precum și sfaturi de la alți părinți, incluzând aici beneficiile acestuia și modul de abordare a problemei la locul de muncă.
  • Standardul Global pentru Concediul Paternal Dove Men+Care, dezvoltat împreună cu experții Politica internă a brandului se va asigura că, până la finalul anului 2019, toți angajații Unilever din întreaga lume vor beneficia de concediu paternal plătit de minimum trei săptămâni pentru a fi alături de familia lor. Compania va evidenția în mod activ, prin campaniile interne, beneficiile concediului paternal și îi va încuraja pe bărbați să se simtă confortabil cu alegerea pe care o fac.
  • Schimbarea se face doar lucrând împreună – Dove Men+Care încurajează alte companii și viitori tați să se alăture inițiativei, creând astfel o comunitate globală orientată spre schimbarea politicilor și percepțiilor legate de concediul paternal. Ca parte a acestui demers, Dove Men+Care își propune să crească gradul de conștientizare a problemei la nivel mondial, contribuind la prezentarea raportului ONU „Situația Părinților Lumii”, în 2019.

Dove Men+Care

Dove Men+Care este unul dintre brandurile de îngrijire personală pentru bărbați din portofoliul Unilever ce oferă o gamă de produse de îngrijire superioară pentru un confort total al pielii și o senzație de prospețime și protecție antiperspirantă eficientă întreaga zi, care nu pot fi obținute cu produse de îngrijire pentru bărbați obișnuite.

MenCare este o inițiativă globală care promovează implicarea mai mare a bărbaților ca părinți corecți, non-violenți și ca persoane care au grijă de copiii lor. MenCare are parteneri în peste 45 de țări care desfășoară activități bazate pe dovezi de promovare a politicilor, campanii, studii și programe pentru a implica bărbații în creșterea copilului, în îngrijirea adecvată a acestuia, în prevenirea violenței și în sănătatea mamei, nou-născuților și a copilului. MenCare este coordonat de Promundo și Sonke Gender Justice, cu implicarea Salvați Copiii, Oxfam, PLAN Sweden și MenEngage Alliance în calitate de membri ai comitetului director.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *