După 9 luni, grupul Albalact confirmă targetul bugetat pentru anul 2015

Grupul Albalact confirmă targetul bugetat pentru acest an, în urma publicării situațiilor financiare consolidate neauditate pentru perioada ianuarie-septembrie 2015.

Albalact-ZuzuSituațiile financiare la 9 luni au fost întocmite conform standardelor internaționale de raportare financiară adoptate de Uniunea Europeană (IFRS). Situațiile financiare cuprind rezultatele Albalact SA, dar si rezultatele societăților Rarăul SA Câmpulung Moldovenesc și Albalact Logistic SRL, pe care Albalact SA le deține.

Listarea companiei la Bursa de Valori București în prima parte a acestui an a determinat retratarea situațiilor financiare întocmite de cele trei companii din grupul Albalact, înlocuindu-se raportarea individuală conform Ordinului Ministerului Finanțelor Publice 1802/2014 (OMFP) cu cea conform IFRS.

Grupul Albalact a înregistrat, dupa nouă luni în acest an, un venit net consolidat de 312.877.779 lei, în ușoară creștere față de aceeași perioadă a anului trecut, când venitul net consolidat al grupului a fost de 311.981.026 lei, conform raportărilor financiare IFRS.

Profitul net obținut de grupul de companii Albalact în perioada ianuarie-septembrie 2015 se ridică la 9.980.991 lei, semnificativ mai mare decât profitul net înregistrat în perioada similară a anului trecut, se arată în aceleași raportari financiare IFRS consolidate.

„Strategia companiei pentru anul acesta a fost orientată către o creștere profitabilă a afacerilor. Rezultatele ne arată că am mers pe direcția potrivită și putem confirma că la sfârșitul acestui an vom atinge creșterea bugetată. Optimizarea costurilor și o planificare bună au contribuit esențial la aceste rezultate. În același timp, însă, am continuat să investim în marketing și în produse noi. Am venit în această toamnă cu proiecte importante, iar unul din ele este relansarea brand-ului tradițional al companiei, brand-ul Albalact, și lărgirea portofoliului.

Am continuat să susținem și portofoliul Zuzu Bifidus, care este de asemenea unul din proiectele importante din 2015. Am dezvoltat și un brand special pentru segmentul Horeca, pe care Albalact dorește să se extindă. Am venit cu o nouă campanie pentru iaurturile cremoase Zuzu Max, dar și pentru portofoliul de brânză de vaci Rarăul, pe care am început  să-l comunicăm din nou consumatorilor. Majoritatea proiectelor noi au fost lansate în a doua parte a anului, iar datele ne arată că vor avea un impact bun asupra rezultatelor financiare pentru acest an. Anul viitor vom continua această strategie, mai ales că ne așteptăm ca piața laptelui să se stabilizeze. Avem în vedere și alte inovații la nivel de produs, dar și de ambalaj. Vom continua, de asemenea, să optimizăm activitatea de distribuție”, declară Stephane BATOUX, Director General ALBALACT.

Pentru exercițiul financiar 2015, grupul Albalact și-a bugetat o cifră de afaceri consolidată de 419.453.120 lei, așa cum a fost rectificată în octombrie conform standardelor internaționale de raportare financiară adoptate de Uniunea Europeană (IFRS). Aceasta înseamnă o creștere bugetată a veniturilor consolidate ale grupului cu aproape 3% la finalul acestui an.

Albalact este lider cu brand-ul Zuzu în piața de lapte (lapte UHT și lapte pasteurizat) încă din anul 2008. Albalact mai este lider de piață pe segmentul untului de masă și pe segmentul smântână, cu brand-ul omonim Albalact. Cu brand-ul Rarăul și gama de brânză proaspătă de vaci compania a urcat pe locul 2 în această categorie.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,990 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » După 9 luni, grupul Albalact confirmă targetul bugetat pentru anul 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: