Diamant

Edenia, liderul pieței de alimente congelate, lansează o campanie de educare noncoformistă, în legătură cu legumele congelate

Edenia,  liderul pieței de alimente congelate, își propune să demonteze o serie de percepții greșite despre legumele congelate prin intermediul unei campanii de educare noncoformiste, plină de divertisment.

EdeniaLegumele sunt esențiale pentru o alimentație sănătoasă. Totuși, în România, ele au un consum mai redus față de celelalte țări din Uniunea Europeană*, chiar dacă și aici există o gamă variată de legume congelate disponibile tot timpul anului. În plus, legumele congelate sunt o soluție sigură și practică, procesul de congelare rapidă păstrând intacte proprietățile nutritive, gustul și culoarea.

Cei pentru care alimentația sănătoasă și variată reprezintă un scop trebuie să știe că cea mai eficientă și ușoară metodă de a beneficia de legume proaspete și bogate în nutrienți tot timpul anului este optarea pentru legumele congelate. Nu vă feriți de legumele congelate imediat după recoltare pentru că, de cele mai multe ori, legumele parcurg un drum lung până ajung pe mesele noastre, astfel că e posibil să le credităm pe nedrept pe cele de la raionul de produse proaspete”, a declarat Oana Cuzino, medic primar geriatrie, doctor în științe medicale. 

Vezi oferta Black Friday!

Astfel, Edenia lansează un mini-serial, cu 5 episoade, ce îl are în prim plan pe fermierul urban Eduard, un tip care și-a propus să crească legume în apartamentul său de la bloc, pentru a beneficia tot timpul de ele proaspete și pline de nutrienți. Eduard a dezvoltat o întreagă strategie de cultivare a legumelor la bloc, lucru ce îi dă întreaga viață peste cap într-un mod tragi-comic.

În fiecare episod, Eduard se lovește de întîmplări neașteptate în încercarea lui de a obține cele mai bune rezultate cu recolta sa urbană. 

“Din poziția de lider al pieței de alimente congelate, credem că avem datoria să informăm publicul despre beneficiile acestei categorii. De data aceasta am ales arta cinematografică drept mijloc să transmitem un mesaj educativ, unui public cât mai larg.”, a declarat Oana Stîncel, Marketing Director Macromex, proprietarul brandului Edenia. 

Intră pe www.fermierurban.ro pentru a vedea un nou episod în fiecare zi de luni, începând cu 18 noiembrie. Ca să nu ratezi cele mai haioase aventuri ale lui Eduard, abonează-te la canalul de YouTube Edenia și pe paginile de Facebook și Instagram Edenia. 

Edenia

Edenia este un brand creat în anul 2011 de compania românească Macromex. Încă de la lansare, Edenia a devenit liderul detașat al pieței de legume congelate, fiind totodată un jucător semnificativ și pe alte categorii, precum fileuri de pește, produse semi-preparate, pizza, smoothies, pui și altele.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,994 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Edenia, liderul pieței de alimente congelate, lansează o campanie de educare noncoformistă, în legătură cu legumele congelate
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: