Noua ediție limitată de biscuiți Oreo, realizată în colaborare cu Lady Gaga, este în magazinele din România

Inspirată de „Chromatica”, albumul de succes din 2020, și realizată în colaborare cu superstarul mondial și filantrop Lady Gaga, noua ediție limitată OREO este disponibilă în magazinele din România. 

OREOClasicul pachet albastru OREO Original are o notă Gaga, transformându-se într-un roz vibrant în acord cu albumul „Chromatica” – cel care a inspirat acest design, și aduce o experiență digitală interesantă care așteaptă să fie descoperită împreună cu premii muzicale inedite pentru câștigători.

Această colaborare este inspirată de lumea Chromatica, unde bunătatea guvernează toate lucrurile”, a spus Lady Gaga.

Începând cu luna februarie, cu orice pachet OREO ediție limitată, fanii pot accesa un conținut exclusiv destinat acestei colaborări, iar din 1 martie, prin achiziția oricărui pachet OREO, pot participa la tragerea la sorți pentru a câștiga premii muzicale senzaționale.

Astfel, consumatorii pot scana de pe pachetele ediție limitată un cod QR pentru a obține acces la OREOgrams cu Lady Gaga, o serie de mesaje inspiraționale ale cântăreței, pentru a le împărtăși prietenilor, familiei, colegilor și celor dragi.

De asemenea, OREO va lansa o competiție unică pentru superstarurile în devenire, provocându-i pe „Little Monsters” și pe iubitorii de OREO să împărtășească propria lor versiune a melodiei „Stupid Love”, piesa principală a albumului aclamat de critici. Cei mai buni participanți vor avea videoclipul editat pentru a crea un duet muzical virtual alături de Lady Gaga!

Fanii OREO și cei ai artistei Lady Gaga se pot bucura de colaborarea noastră interesantă, cu produsele în ediție limitată de pe rafturi. Dincolo de biscuiții noștri delicioși, există atât de multe modalități de a vă implica – de la partajarea mesajelor din ineditele GAGAgrame, la premii muzicale și chiar șansa de a avea interpretarea melodiei „Stupid Love” într-un duet muzical virtual cu Lady Gaga. Sperăm că acest parteneriat îi va încânta pe fanii noștri în acest an”, spune Ioana Pană, Senior Brand Manager Biscuits România.

Ambalajul în ediție limitată este disponibil pentru cutiile de 176g  și pentru pachetele tubulare de 154g.

OREO

OREO sunt biscuiții care bucură familii și prieteni din peste 100 de țări din întreaga lume. Biscuitii sunt cei mai bine vânduți biscuiți ai secolului 21, cu venituri anuale globale de aproape 2,9 miliarde de dolari. Ritualul  „RĂSUCEȘTE GUSTĂ SCUFUNDĂ” („TWIST LICK DUNK”) al biscuitelui a devenit o modalitatea unică de a savura acest biscuit în multe culturi diferite din întreaga lume. OREO deține o comunitate pe platforma de socializare Facebook de peste 40 de milioane de fani din toată lumea, reprezentând peste 200 de țări și zeci de limbi diferite. OREO se situează în primele cinci pagini de branduri de pe Facebook din lume. Producătorul a sărbătorit 100 de ani pe 6 martie 2012.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *