Elmiplant a lansat campania Walk Tall

Elmiplant, brandul românesc de îngrijire al femeilor, lansează #WalkTall, o campanie care inspiră şi care le reaminteşte femeilor de pretutindeni, prinse în agitaţia de zi cu zi, să meargă cu încredere.

ElmiplantWalk Tall este despre încredere în sine. Într-o lume în care tiparele modelează personalităţile, prejudecăţile şi mentalităţile, elmiplant încurajează femeile să îşi reamintească nenumăratele motive pentru care păşesc cu încredere, cu umerii drepţi, capul ridicat şi zâmbetul pe buze. Indiferent cine sunt sau ce aspiră să fie, acestea au încredere în forţele proprii şi în visurile lor şi poartă această încredere pe chip.

Walk Tall şi noua ambasadoare a brandului, Dana Rogoz, le oferă femeilor un imbold pentru a se exprima liber şi autentic, pentru a sărbători individualitatea şi frumuseţea puterii interioare. Dana Rogoz ilustrează valorile elmiplant şi încântă prin exemplul personal, reprezentând perfect noua campanie elmiplant.

Elmiplant, microsite campanie Walk Tall

Elmiplant îşi propune să inspire. Prin intermediul campaniei Walk Tall şi a microsite-ului dedicat www.walktall.ro, elmiplant le invită pe femei să se filmeze în ipostaze în care merg cu încredere, să vorbească despre motivele pentru care Walk Tall. Videoclipurile vor fi urcate de utilizatoare pe microsite, alături de o frază inspiraţională. Fiecare video este echivalentul unui număr de paşi, iar aceşti paşi sunt transformaţi în premii. Mai multe video Walk Tall, mai mulţi paşi, mai multe premii.

Cele care răspund provocării sunt răsplătite cu premii, în funcţie de paşii făcuţi: primul nivel – produse elmiplant, al doilea nivel – biciclete, al treilea nivel – weekenduri petrecute în natură şi al patrulea nivel – un makeover total, realizat în compania ambasadoarei brandului, Dana Rogoz, plus o şedinţă foto profesionistă.

Scopul final este realizarea celui mai lung video inspiraţional, care să redea culorile şi diversitatea femeilor şi care să le reamintească acestora că puterea vine din interior, iar frumuseţea este o stare.

Prin intermediul campaniei #walkTALL, elmiplant susține activitatea de sprijinirea a femeilor diagnosticate cu cancer de sân și cancer de col uterin a Asociației „ANAIS”

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,854 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Elmiplant a lansat campania Walk Tall
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: