Cafeaua rece, gata preparată, deținută de marca de top din România, HELL, este acum disponibilă sub o nouă denumire, cu un ambalaj uniform, modern și cu o rețetă ușor îmbunătățită. Brandul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil în magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine și o comunicare mai puternice și independente, venite din partea brandului de origine.
ENERGY COFFEE
HELL a lansat gama ENERGY COFFEE la începutul anului 2020, inițial având 3 arome. Calitatea superioară, laptele autentic, extractul de cafea Arabica și Robusta și aroma armonioasă a produselor au câștigat rapid aprobarea consumatorilor. Până în luna iulie a aceluiași an, această gamă a devenit lider pe piața de cafea rece gata preparată în retailul din România, în ceea ce privește numărul de unități vândute, menținându-și această poziție deja de trei ani.
În plus, ENERGY COFFEE a devenit o familie mare, unde iubitorii de cafele reci gata preparate și-au găsit aroma preferată printre cele cinci (Latte, Cappuccino, Double Espresso), ca și cei care căutau ceva special (Caramel Sărat) sau cei care au optat pentru un regim special (Slim Vanilla fără zahăr).
Cu toate acestea, la câțiva ani după lansarea și creșterea mărcii, este timpul ca cele două mari branduri, HELL ENERGY și ENERGY COFFEE, să se separe unul de celălalt atât din perspectivă strategică, cât și la nivel de concept creativ.
Rebranding-ul HELL ICE COFFEE
În primul rând, noua gamă a trecut printr-un proces de rebranding, astfel încât iubitorii de cafea rece vor găsi acum produsele pe rafturi sub denumirea de HELL ICE COFFEE, ceea ce face brandul și mai ușor de identificat.
În paralel cu schimbarea numelui, ambalajul în cutie de 250 ml din aluminiu, reciclabil la infinit, este și el reînnoit, oferind întregului portofoliu de produse un design mai consistent, mai curat și mai atrăgător pentru cei care doresc să descopere micile îmbunătățiri ale rețetei inițiale.
”Am simțit că este timpul să perfecționăm designul și rețeta cafelelor noastre reci, gata de băut. Am vrut să poziționăm mai puternic brandul pe piața cafelei gata preparate, astfel încât să fie clar pentru toți consumatorii la ce să se aștepte de la aceste băuturi: sunt reci, îndrăznețe, au un stil relaxat, ingrediente de calitate superioară, o gamă extinsă de arome, extract autentic de cafea și cel puțin 40 mg de cofeină/100 ml, totul într-un ambalaj reciclabil la infinit”, a declarat Micșunica Pelaghie, Director Național HELL ENERGY România.
Procesul de rebranding este susținut de o campanie de marketing foarte consistentă. HELL ICE COFFEE tocmai a lansat propriile conturi de Facebook, Instagram și TikTok și, totodată, campaniile de comunicare online, TV și outdoor, care vor promova noul brand pe piețele internă și internațională, produsele HELL ICE COFFEE fiind acum disponibile în aproape 30 de țări, printre care Grecia, Croația și Mare Britanie.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail