Venituri în creștere cu 24% în 2019 pentru Enigma Trading 2000, unul dintre principalii jucători din piața produselor de menaj din România

Enigma Trading 2000, unul dintre principalii jucători din piața produselor de menaj din România și unul dintre furnizorii de top din această categorie pentru mărcile private din retail, a înregistrat venituri în creștere cu 24% în 2019, comparatv cu 2018, iar în primul trimestru din 2020, compania a înregistrat o creștere a vânzărilor de 44% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Enigma Trading 2000

Aceste creșteri spectaculoase au avut loc pe fondul intensificării eforturilor de marketing, a extinderii prezenței pe piață și a creșterii interesului consumatorilor față de produsele companiei.

Prezentă pe piața din România încă din 1994, compania cu acționariat 100% românesc Enigma Trading 2000 este unul dintre principalii furnizori din România de produse de menaj pentru retailul modern, retailul tradițional și sectorul HoReCa.

Compania acoperă aproape toate segmentele categoriei de produse de menaj: pungi alimentare, saci menajeri, folii alimentare din aluminiu și folii stretch, bureți pentru spălat vasele sau pentru uz casnic, spălătoare din metal, lavete, mănuși de protecție, prosoape de hârtie, filtre de cafea, hârtie de copt, șervețele umede bacteriene, capace flexibile pentru acoperit recipientele cu mâncare și multe alte produse destinate uzului casnic.

Principalele branduri ale companiei sunt Epack – marca premium de produse de uz casnic, prima marcă lansată de companie pe piața din România, în 2003, Ropack  – marca de produse de menaj cu preț redus, Madero – marca de produse de menaj pentru HoReCa și pentru pentru industria de Cleaning, Lumia – marca cu produse de curățenie (mopuri, mături, găleți etc) și Spotex – marcă destinată comercializării produselor de curățenie precum detergenți și lavete absorbante pentru mașina de spălat.

Toate produsele companiei sunt certificate prin ISO 9001:2001 din 20.12.2006.

Un important furnizor de marcă proprie în categoria produselor de menaj

De asemenea, Enigma Trading 2000 este un important furnizor de produse de uz casnic tip private label pentru retailul modern, un furnizor flexibil în a se adapta la nevoile și cerințele retailerilor și un expert în abordare și recomandări, pe baza vastei experiențe de peste 25 de ani în domeniu.

Compania furnizează produse de menaj sub marcă privată încă din anul 2001, la ora actuală aceste produse fiind prezente în 6 rețele internaționale, cu peste 2.100 de magazine în total, din următoarele tipuri de produse: saci menajeri din HDPE, LDPE și LDPE reciclat, bureți de bucătărie și spălătoare din metal și metal spirală, lavete de uz casnic, mănuși de menaj, pungi alimentare, folie de aluminiu și de plastic.

Lider de piață în trei categorii de produse de menaj: lavete, bureți și spălătoare din metal

Din punct de vedere al volumului, compania Enigma Trading 2000 este de trei ani lider de piață în trei categorii de produse de menaj: lavete, bureți și spălătoare de metal, in segmentul mărcilor naționale, în principal datorită raportului excelent calitate/ preț oferit, dar și datorită calității serviciilor furnizate, care fac din companie un partener de încredere.

Produse speciale, inovatoare

Portofoliul de produse Enigma Trading 2000 conține și o serie de produse speciale, care aduc inovații importante în segmentul lor:

– Pungi innodabile V-Shape
Capace flexibile Flexipac – destinate acoperirii și protejării recipientelor cu mâncare
Folie alimentară de 80m – în cutie prevăzută cu cuțit de tăiere și o calitate a foliei de excepție, care securizează orice tip de vas descoperit
Bureții magici – din spumă de melamină care curăță pereți, gresie și faianță, tapițerie, obiecte de uz casnic, fără a mai fi nevoie de produse chimice
Lavete microfibră – speciale pentru bucătărie
– Gama de produse imprimate cu smiley: lavete, bureți, saci menajeri, iar în curând pungile cu închidere tip fermoar.

Enigma Trading 2000 – prezența în piață

În ceea ce privește prezența în piață, produsele companiei Enigma Trading 2000 sunt prezente pe canalul Modern Trade (IKA), cu una sau mai multe dintre mărcile companiei, în rețelele: Auchan, Carrefour, Supeco, Selgros Cash & Carry, METRO Cash & Carry, Profi, Kaufland, Cora, procesul de listare şi în alte reţele fiind în curs de desfăşurare. De asemenea, produsele sunt prezente și pe canalul Traditional Trade, acoperit la nivel național de distributitorii Enigma Trading 2000 și în sectorul HoReCa.

Pentru mai multe detalii privind produsele și mărcile companiei Enigma Trading 2000, vă invităm să vizitați: www.epack.ro, www.ropack.ro, www.madero.ro și www.spotex.ro.

Enigma Trading 2000, contact

www.enigma-trading.ro / Telefon: 021-255.90.60 / Email: info@epack.ro.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,057 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Venituri în creștere cu 24% în 2019 pentru Enigma Trading 2000, unul dintre principalii jucători din piața produselor de menaj din România

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: