Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour România: „Clienții s-au obișnuit deja să găsească în raioane zone speciale cu produse bio”

Pe fondul creşterii, în rândul populatiei, a percepţiei beneficiilor aduse de către produsele sănătoase, în general, şi al produselor organice (bio), în particular, unii dintre retailerii prezenţi pe piaţa din România au creat, iar mai apoi şi-au dezvoltat spaţiul la raft pentru acest tip de produse.

Pentru a vedea dacă este sau nu piața din România pregătită pentru produsele bio, am discutat cu reprezentanți ai principalilor retaileri de la noi din țară. Astfel, am aflat cum au valorificat aceștia apariția acestui tip de produse pe piața internă și care a fost feedback-ul primit din partea clienților.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,907 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour România: „Clienții s-au obișnuit deja să găsească în raioane zone speciale cu produse bio”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: