Fabrica Unilever din Ploiești devine punct cheie pentru fabricarea produselor alimentare în cadrul grupului

Unilever a investit 48 de milioane de euro în ultimii trei ani în fabrica din Ploiești. Compania a extins fabrica de produse alimentare de la 6.000 mp la 17.000 mp, transformând-o în una dintre cele mai moderne fabrici europene ale grupului. Ca urmare a acestei decizii strategice, planul este ca de la finalul anului 2024, producția de detergenți pudră să fie relocată, fabrica Unilever din Ploiești concentrându-se exclusiv pe producția de produse alimentare.

Unilever

Fabrica de produse alimentare din Ploiești are o capacitate de producție anuală de peste 40.000 de tone. Dispune de 28 de linii de fabricație și ambalare, accesând noi tehnologii în materie de echipamente și urmând cele mai înalte standarde de sustenabilitate. Prin investiția în producția alimentară, producătorul răspunde cererii tot mai diversificate a consumatorilor. Astăzi, portofoliul fabricii a crescut de la 70 la peste 1.000 de produse, inclusiv condimente Knorr, Delikat, supe, sosuri și dressing-uri pentru salate Knorr. Produsele fabricate la Ploiești sunt vândute în majoritatea țărilor europene.

”Liniile de producție din Ploiești realizează unele dintre cele mai apreciate produse alimentare din portofoliul nostru regional. Această direcție este în concordanță și cu nevoia economică de produse alimentare, fabrica producând acum sortimente diverse pentru peste 20 de țări din regiune”, declară Ramona Pârvescu, Head of Country Unilever România.  

Relocarea producției de detergenți pudră

Ca ultimă etapă în această transformare, planul este ca producția de detergenți pudră de pe platforma din Ploiești să fie relocată către alte fabrici de la finalul anului 2024, Grupul urmând a sprijini angajații pe parcursul întregului proces de tranziție.

Colegii reprezintă principala noastră prioritate în momentul de față și ne concentrăm eforturile pentru a găsi cele mai bune soluții pentru aceștia”, adaugă Gabriel Oprea, directorul fabricii din Ploiești.

Această schimbare nu va afecta disponibilitatea portofoliului de produse Unilever pentru consumatorii români.

Pentru Unilever, România ocupă o poziție strategică în regiune, având o istorie locală de peste 30 de ani de când compania îmbunătățește viețile românilor cu ajutorul a peste 20 de branduri. În prezent, Unilever are în România o echipă formată din peste 1.500 de colegi.

 Unilever în România

Unilever este unul dintre principalii furnizori mondiali de produse de Personal Care, Home Care, Beauty & Wellbeing, Nutrition și Ice Cream, cu vânzări în peste 190 de țări și produse utilizate zilnic de 3,4 miliarde de oameni.

Viziunea noastră este de a fi lideri globali în afaceri sustenabile și de a demonstra cum modelul nostru de afacere bazat pe misiuni puternice și pregătit pentru viitor generează performanță.

Strategia Unilever ne ajută să facem performanță și să creștem sustenabil și responsabil, contribuind astfel la:

  • îmbunătățirea sănătății planetei;
  • îmbunătățirea sănătății, încrederii și bunăstării oamenilor;
  • și contribuind la o lume echitabilă și incluzivă.

În regiunea Sud-Centrală, Grupul Unilever operează pe piețele alimentare, de îngrijire personală și de îngrijire a casei prin intermediul Unilever South Central Europe și Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul în București, coordonează operațiunile de marketing și vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Moldova.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *