Farmec a încheiat anul 2015 cu o creștere de 13% a cifrei de afaceri

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei (38,8 milioane Euro), înregistrând o creștere cu peste 13% față de rezultatele financiare din 2014. 

Farmec„Anul 2015 a reconfirmat poziția de top pe care compania și produsele noastre o au în piața de cosmetice, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără susținerea clienților noștri fideli, care apreciază calitatea și inovația produselor românești. De asemenea, acest rezultat confirmă faptul că avem o strategie de business solidă si sănătoasă, dezvoltată ținând cont de nevoile consumatorilor, dar si de contextul macroeconomic.

Pentru 2016, ne propunem creșterea cifrei de afaceri, prin consolidarea pe piață a principalelor noastre branduri, dar și lansare de noi produse. Continuăm să fim aproape de consumatorii noștri, atât prin deschiderea de noi magazine în comerțul tradițional, cât și în centrele comerciale, inclusiv in București, locație așteptată cu mare interes de către iubitorii produselor noastre”, a declarat Mircea Turdean-Director General Farmec.

Farmec – piaţa din România şi pieţele internaţionale

În 2015, compania a lansat pe piață trei noi game de produse, toate create special pentru soluționarea unor probleme specifice ale consumatorilor – Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru față și corp care oferă tenului un aspect sănătos, plin de strălucire), Gerovital H3 Derma Sun (gamă inovatoare în domeniul dermatocosmeticelor cu protecție solară) și Gerovital Tratament Expert (gamă pentru îngrijirea completă a părului).

Mărţişoare magice de la Flanco

Începând cu anul trecut, prin partenerii de business ai companiei din Franța, Grecia, Italia și Spania, produsele Farmec pot fi cumpărate și testate, atât de români, cât și de străinii interesați de produse românești de cea mai bună calitate.

Pe plan național, Farmec a modernizat unul dintre cele mai importante magazine de brand ale companiei din Cluj-Napoca. Farmec deține în prezent şase magazine de acest gen – în Cluj-Napoca, Arad, Timișoara şi Târgu-Mureș. În prezent, produsele Farmec ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.

Conform studiilor de piață Neilsen, Farmec este brandul nr. 1 din România pe categoria Depilatoare[1], în timp ce Gerovital se clasează pe locul 1 în categoriile Îngrijirea fețe[2]i și Păr[3]. De asemenea, fiolele cu Acid Hialuronic Gerovital H3 Evolution ocupă prima poziție[4] în topul produselor antirid pentru față din punct de vedere valoric.  Mai mult, brandurile Triumf și Nufăr sunt numărul 1 în categoriile Curățarea bucătăriei[5] respectiv, Detartranți[6].

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Farmec a încheiat anul 2015 cu o creștere de 13% a cifrei de afaceri
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] anul trecut cu o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei (38,8 milioane Euro), înregistrând o creștere cu peste 13% față de rezultatele financiare din […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: