Rețeaua de magazine Farmec și Gerovital a atins cifra de afaceri de peste 1 milion de euro de la începutul anului

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a înregistrat vânzări de peste 1 milion de euro prin rețeaua de magazine proprii, în primele 6 luni ale anului 2017.

GerovitalCele mai vândute produse sunt cele din gamele Gerovital, pentru îngrijirea tenului. Gama Gerovital H3 Evolution, care are la bază acidul hialuronic a fost cea mai solicitată în magazine.

Primele trei game din top (Gerovital H3 Evolution, Gerovital Equilibrium și Gerovital H3 Derma+) însumează 70.000 unități vândute reprezentând peste 50% din valoarea totală.

“Suntem extrem de încântați să avem aceste rezultate pentru prima jumătate a anului. Valoarea vânzărilor în magazinele de brand confirmă faptul că românii apreciază aceste spații unde, pe lângă produse cosmetice de top, li se oferă și consiliere gratuită. Anul acesta, am extins rețeaua de magazine proprii cu 8 noi spații Gerovital. Acestea au un design modern și proaspăt, iar toți vizitatorii lor pot efectua gratuit teste de dermoanaliză. Până la finalul anului, urmează să deschidem noi magazine, pentru a ajunge mai aproape de românii din toate zonele țării. Magazinele sunt toate amplasate în zone accesibile și oferă numeroase promoții și surprize, a declarat Valentin Peter, Business Development Manager Farmec.

Magazinele Gerovital sunt amplasate în mall-uri, în timp ce magazinele de brand Farmec sunt situate în zonele centrale ale orașelor, dar în afara centrelor comerciale. Din magazine pot fi achiziționate produse din gamele Gerovital și Aslavital.

În prezent, compania deține în total 19 magazine de brand. Dintre acestea, cele 8 magazine Farmec se găsesc la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara. Gerovital este prezent prin magazinele de brand în București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,918 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Rețeaua de magazine Farmec și Gerovital a atins cifra de afaceri de peste 1 milion de euro de la începutul anului

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: