Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a început producția de biocide pentru uz personal și medical.
Urmând recomandarea Organizației Mondiale a Sănătății, dezinfectanții au ca substanță activă alcoolul în proporție de minim 70%. În urma testelor de laborator, compania a obținut avizele necesare pentru biocide de la Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare Medico-Militară „Cantacuzino”, avize care atestă acțiunea virucidă, bactericidă și fungicidă a produselor. Pe lângă eficiența și acțiunea rapidă demonstrate, dezinfectanții sunt plăcuți la utilizare, au un miros agreabil și sunt siguri pentru sănătatea populației și a mediului.
Un element de noutate în portofoliul Farmec sunt dezinfectanții pentru mâini și suprafețe din gama Dermofarm pe bază de alcool etilic 80% v/v, creați special pentru unitățile medicale. Produsele sunt disponibile spre achiziționare în varianta de 750 ml și de 5 l. Capacitatea de producție pentru biocidele Dermofarm este de aproximativ 700.000 de unități pe lună.
Loțiune dezinfectantă
Primul dezinfectant produs pentru uz personal pe bază de alcool este Farmec loțiune dezinfectantă mâini, având o acțiune rapidă și fiind recomandat pentru utilizări frecvente. Produsul este disponibil în trei variante: 150 ml, 3 l și 5 l. Loțiunea la 150 ml va fi disponibilă pe toate canalele de vânzare pentru publicul larg: online pe www.farmec.ro, în magazinele de brand Farmec și Gerovital, în farmacii și supermarketuri. Cele la volume mai mari sunt comercializate pentru uz colectiv, către companii și instituții, având posibilitatea de a adapta cantitățile la cererea clientului. Compania poate produce lunar estimativ un număr de 650.000 de loțiuni de acest tip.
„În contextul actual, ne-am organizat toate resursele și ne-am adaptat liniile de producție, prioritizând produsele igienizante, dezinfectante și antibacteriene pentru a răspunde nevoilor și cerințelor din piață, în special solicitărilor venite din partea instituțiilor, care luptă în prima linie împotriva răspândirii noului virus COVID-19.
Am implicat toți specialiștii din cadrul companiei în acest amplu proces de producție și depunem toate eforturile să obținem materiile prime și ambalajele necesare pentru a acoperi cererea de pe piață și pentru a oferi un preț corect. În plus, le mulțumesc membrilor Ministerului Economiei pentru suportul acordat în urgentarea avizării biocidelor”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
La începutul crizei declanșate de noul Coronavirus, compania clujeană a demarat în regim de urgență producția a două igienizante pentru mâini Farmec pentru uz personal, a unui nou săpun lichid antibacterian Farmec, precum și a produsului Nufăr dezinfectant universal într-un format extins, cu trigger, pentru o utilizare mai practică, precum și la volume mai mari.
În continuare, prioritatea numărul 1 a companiei Farmec este cercetarea și dezvoltarea produselor dezinfectante noi, esențiale pentru sănătatea publică în această perioadă de criză, și de a-și aduce aportul de experiență, capacitate de producție și distribuție în beneficiul populației din România.
Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În aprilie, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu şi Râmnicu Vâlcea și 2 magazine Gerovital deschise prin sistemul de franciză, la Bacău și Pitești.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.