Farmec va continua producția de dezinfectanți și după pandemie

Într-o anchetă jurnalistică realizată recent pe piața substanțelor biocide, analizele de laborator au demonstrat că gelul dezinfectant de mâini Farmec este unul din cinci produse românești conforme din punct de vedere al substanței active declarate pe etichetă, în timp ce alți trei dezinfectanți conțin substanță activă diluată sau nu conțin deloc.

farmec

Atât investigația media, cât și controalele Ministerului Sănătății din spitale care i-au urmat, au confirmat angajamentul Farmec de a oferi consumatorilor calitatea și beneficiile pe care le promite. În continuare, compania anunță că a demarat în primăvara acestui an procesul de avizare a unei game și mai extinse de produse destinate protecției populației.

În urmă cu un an, Farmec a început producția de biocide pentru uz personal și medical, ca urmare a unei investiții de 500.000 de euro, mare parte alocată cercetării, testării și avizării produselor. La începutul acestui an, compania a decis să continue și să extindă producția de dezinfectanți și după pandemia de COVID-19, dată fiind încrederea dovedită a consumatorilor în calitatea, integritatea și eficacitatea produselor.

Compania a înregistrat, în ultimul an, un volum de 2 milioane de dezinfectanți vânduți. Din volumul total distribuit, 60% a fost destinat consumatorului final, iar 40% consumului colectiv (spitale, școli, primării, secții pentru votare, poliție). Produsele au fost și sunt distribuite prin toate canalele de distribuție: magazine proprii, comerț tradițional, e-commerce, dar și in marile lanțuri de retail.

În ultimul an, compania s-a axat pe a veni în intampinarea instituțiilor din prima linie, pentru a asigura aprovizionarea cu diverse materii prime, iar ulterior a pus la dispoziția tuturor consumatorilor o gamă largă de biocide pentru uz personal.

La începutul pandemiei de COVID-19, compania Farmec a demarat în regim de urgență producția de:

  • dezinfectanți pentru mâini Farmec pentru uz personal (cu acțiune rapidă, recomandat pentru utilizări frecvente, disponibil în trei variante: 150 ml, 3 l și 5 l);
  • un nou săpun lichid antibacterian Farmec;
  • dezinfectant universal Nufăr (într-un format extins, cu trigger, pentru o utilizare mai practică, precum și la volume mai mari);
  • dezinfectanți pentru mâini și suprafețe Dermofarm (pe bază de alcool etilic 80% v/v, creați special pentru unitățile medicale, disponibili în varianta de 750 ml și de 5 l).

Prioritatea companiei Farmec rămâne în continuare cercetarea și dezvoltarea de produse noi, precum și de a-și aduce aportul de experiență, capacitate de producție și distribuție în beneficiul populației din România.

Farmec S.A.

Farmec S.A. este una dintre cele mai mari și cu tradiție din România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În martie 2021, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *