Farmec și-a menținut ritmul de creștere pe parcursul anului și vizează o evoluție similară și în 2011

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a încheiat anul 2010 cu o cifră de afaceri de 95,9 milioane lei, în creştere cu 10% faţă de 2009. Mărcile din portofoliul companiei continuă să fie prima alegere a consumatorilor români, Farmec fiind lider în volum pe segmentele de îngrijire a feţei, demachiere, creme de mâini şi, valoric, pe segmentul tratamentelor pentru păr.

Am încheiat un an dificil cu rezultate peste aşteptări, în condiţiile în care, în primele luni, obiectivul nostru de creştere era de 5%”, declară Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca. “Motorul creşterii au fost lansările, susţinute de investiţii în marketing şi de o prezenţă mai vizibilă în principalele canale de distribuţie. Pentru acest an, avem în vedere consolidarea poziţiei pe piaţă şi un avans al afacerilor de încă 5%, în condiţiile în care vom avea un mare număr de noutăţi cu care vom susţine vânzările. Intenţionăm, de asemenea, să pătrundem în reţelele moderne de retail din afara ţării, primii paşi în această direcţie fiind deja realizaţi anul trecut, prin intrarea pe piaţa din Ungaria.

Conform datelor furnizate de compania de cercetări de piaţă Nielsen, în segmentul de îngrijire a feţei, Farmec este lider cantitativ în 2010, ca producător, cu o cotă de piaţă de 26,2%, în timp ce valoric deţine o cotă de 20,64%. Pe acelaşi segment, brandul Gerovital se menţine lider de piaţă cantitativ, înregistrând o cotă de 16,10%, în creştere faţă de anul 2009. Evoluţia a fost influenţată de extinderea mărcii prin lansarea, la începutul lui 2010, a gamei Gerovital H3 Evolution, care a fost bine primită pe piaţă şi a înregistrat vânzări peste aşteptări. Laptele Doina ocupă în continuare primul loc în clasamentul demachiantelor din România, având o cotă cantitativă de 17,32%. Rezultate foarte bune au înregistrat şi cremele de mâini marca Farmec (lider de piaţă cantitativ), dar şi tratamentele de păr, care sunt lider valoric, cu o cotă de 18,3%.

Farmec a extins anul trecut gama de îngrijire a părului Gerovital Plant Tratament cu şapte produse specializate, dezvoltate în laboratoarele proprii şi a derulat o campanie în care componenta online a jucat un rol important. Mărcile Nufăr şi Triumf rămân liderii absoluţi ai segmentelor detartranţi şi produse de curăţenie pentru bucătărie, în volum şi valoare.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Farmec și-a menținut ritmul de creștere pe parcursul anului și vizează o evoluție similară și în 2011

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: