Finlandia Vodka lansează o ediție limitată, cu etichetă termosensibilă, care indică temperatura ideală de servire

Finlandia Vodka lansează sticla în ediție limitată, cu o etichetă ce își schimbă culoarea atunci când ajunge la temperatura ideală de servire de 8°C. Designul unic vine să susțină cea mai recentă campanie de comunicare „To the life less ordinary”.

FIN-THERMO-Winter2013 (1)“Suntem încântați să prezentăm noua și inovatoarea sticlă ce permite consumatorilor să savureze Finlandia la o temperatură perfectă” a declarat Alexander Sneen, Global Marketing Director Finlandia Vodka.

Eticheta își schimba culoarea atunci când sticla atinge temperatura de 8°C. În acel moment, culoarea albă a sticlei se transformă în albastru și devine vizibil conturul unui ren. Momentul transformării sticlei indică și momentul perfect pentru consum.

“Eticheta termosensibilă creează un aspect distinct care susține poziționarea premium a Finlandia”, declară Johnny Cardenas, Director de Design Brown-Forman.

Sticla a fost lansată în ediție limitată în câteva țări selecționate, printre care Rusia, Statele Unite, Polonia, Canada și Mexic și este disponibilă și în România, începând cu luna decembrie 2013.

Datorită amestecului unic de apă pură de izvor glaciar și orz în șase spice, care se coace sub soarele de la miezul noptii, Finlandia este o vodcă mai puțin obișnuită, dedicată celor care explorează și apreciază lucrurile originale și interesante.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,053 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Finlandia Vodka lansează o ediție limitată, cu etichetă termosensibilă, care indică temperatura ideală de servire
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: