FrieslandCampina, una dintre cele mai mari cooperative de lactate din lume, împlinește 150 de ani de la înființare

Azi se împlinesc 150 de ani de la înființarea FrieslandCampina, una dintre cele mai mari cooperative de lactate din lume. Pentru a sărbători acest lucru, steagul aniversar a fost ridicat pe 8 septembrie în toate locațiile de producție FrieslandCampina din întreaga lume, inclusiv la sediul din București și la fabricile din Cluj și Tg Mureș. FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Campina, Milli, Oké și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.

friesland campina

Istoria FrieslandCampina

Istoria companiei datează din 1871. Acesta a fost anul în care un grup de fermieri a înființat „Asociația pentru Dezvoltarea Agriculturii din Olanda Noorderkwartier”. Această asociație este cel mai vechi predecesor legal cunoscut al Zuivelcoöperatie FrieslandCampina U.A. Anul următor, 20 de fermieri din satul olandez Wieringerwaard, din Olanda de Nord, au decis să colaboreze. Împreună, au cumpărat o clădire, două căzi pentru brânză și un cântar. La scurt timp, au numit un responsabil pentru producerea brânzei și astfel a fost stabilită prima cooperare oficială a fermierilor. În Friesland, ceva similar s-a întâmplat în satul Warga; un grup de fermieri au format o cooperativă. După multe fuziuni, aceste cooperative au dus în cele din urmă la crearea companiei.

FrieslandCampina se bazează pe 150 de ani de cunoștințe și experiență în materie de cooperare”, declară Hein Schumacher, CEO Royal FrieslandCampina N.V. „Fundațiile sale constau în întreprinderi de familie care au fost membre ale actualei cooperative și predecesorii săi legali de mai multe generații. Avem fermieri întreprinzători, care, lucrând împreună zilnic, furnizează milioanelor de consumatori din întreaga lume bunătatea laptelui, de la iarbă la sticlă. În fiecare zi. Sunt foarte mândru de acest lucru,a spus el.

Valorile care stau la baza istoriei de 150 de ani a FrieslandCampina sunt ușor de regăsit și în ceea ce construiește compania aici, în România. Cooperarea și munca în echipă sunt esențiale pentru păstrarea unui brand cu tradiție ca Napolact, vedem asta zilnic în parteneriatul cu fermierii din Ardeal și în comunicarea cu angajații noștri din toată țara. Suntem mândri de tradiția internațională și locală a companiei,” spune Ferenc Szecskó, Director General FrieslandCampina România.

Royal FrieslandCampina N.V.

Royal FrieslandCampina oferă zilnic milioanelor de consumatori răspândiți în întreaga lume produse lactate care conțin nutrienți valoroși din lapte. Cu o cifră de afaceri anuală de 11,1 miliarde de euro, compania se numără printre cele mai mari companii de lactate din lume. Compania produce și vinde produse de larg consum, precum băuturi pe bază de lactate, hrană pentru sugari, brânzeturi și deserturi, într-un număr mare de țări europene, asiatice și africane prin propriile sale filiale. În afară de aceasta, produsele lactate sunt exportate la nivel global din Olanda în peste 100 de țări. Produsele sunt, de asemenea, furnizate clienților profesioniști, inclusiv produse din smântână și unt, brutăriilor și companiilor de catering.

Compania vinde ingrediente și produse semifabricate pentru producătorii de nutriție pentru sugari, industria alimentară și sectorul farmaceutic din întreaga lume. Compania are locații în 38 de țări cu peste 23.000 de angajați. Compania își are sediul central în Amersfoort, Olanda. Activitățile companiei au fost împărțite în patru grupuri de afaceri orientate spre piață: alimentele și băuturile, nutriția specializată, comerțul și ingredientele. Compania este deținută în totalitate de Zuivelcoöperatie FrieslandCampina U.A., care are aproape 17.000 de fermieri de lactate membri în Olanda, Germania și Belgia și este una dintre cele mai mari cooperative de lactate din lume.

Zuivelcoöperatie FrieslandCampina U.A.

Cooperativa de lactate FrieslandCampina U.A. este o asociere a fermierilor de lapte din Olanda, Germania și Belgia. Obiectivul cooperativei este de a valorifica laptele membrilor săi și, astfel, de a crea valoare într-un mod sustenabil pentru toți fermierii de lactate membri. Acest lucru este exprimat în prețul laptelui și în returnarea capitalului pe care membrii îl oferă Zuivelcoöperatie FrieslandCampina U.A. cu. Cooperativa de lactate este o cooperativă cu o mare diversitate de ferme lactate. Cooperativa promovează interesele membrilor săi și își exercită dreptul de vot cu privire la acțiunile din Royal FrieslandCampina N.V. Aproape 17.000 de membri (peste 11.000 de ferme lactate membre) uniți în Zuivelcoöperatie FrieslandCampina U.A. sunt prin cooperativă proprietarii Royal FrieslandCampina N.V., precum și furnizorii de lapte către Royal FrieslandCampina N.V.

FrieslandCampina România

FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate. Compania este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Campina, Milli, Oké și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.

Anul acesta, compania sărbătorește cea de-a 150-a aniversare a cooperării, ceea ce reprezintă într-adevăr o etapă extraordinară! Istoria cooperativă a companiei datează din anul 1871.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *