FrieslandCampina a inaugurat centrul logistic din Mureș, în parteneriat cu Global Vision și Globalworth

FrieslandCampina, una dintre cele mai mari companii globale de pe piața lactatelor, a inaugurat, joi, 4 mai, noul centru logistic din parcul industrial de clasă A Mureș City Logistics, situat în Cristești, lângă Târgu Mureș, consolidându-și astfel operațiunile din România.

frieslandcampina

De altfel, FrieslandCampina a fost primul asociat în proiectul Mureș City Logistics, dezvoltat de Global Vision în parteneriat cu Globalworth, beneficiind de un sfert din clădirea nou construită. În cei 4500 mp a fost implementată o soluție de tip “Built-to-Suit” în care FrieslandCampina România se bucură acum de operațiuni livrare comenzi optime atunci când vorbim de calitate, eficiență, timp și cost.

Spațiul face parte dintr-un proiect de dezvoltare de tip single roof, cu o suprafață totală de 18.000 mp. Proiectul de tip city logistics este situat într-o zonă strategică, în apropierea orașului Târgu Mureș, oferind conectivitate foarte bună din punct de vedere logistic.

Proximitatea față de oraș și față de unitatea sa de producție din Târgu Mureș sunt factorii cheie care au determinat FrieslandCampina să își consolideze activitățile în cadrul Mureș City Logistics, la Cristești.

Participanții la eveniment

La eveniment, alături de reprezentanți ai companiilor FrieslandCampina România, Global Vision si Globalworth, au luat parte autorități locale și centrale.

Noul centru logistic este în concordanță cu creșterea sustenabilă a companiei, acest pas pe care l-am făcut în dezvoltarea zonei de logistică contribuind la creșterea competitivității operaționale a FrieslandCampina România. În noul centru logistic – un spațiu automatizat, care încorporează atât cea mai nouă tehnologie, cât și un consum eficient de energie, fiind din punct de vedere al procesului mai prietenos cu mediul – toate activitățile noastre zilnice se vor desfășura în conformitate cu standardele și valorile noastre și va susține livrările de produse lactate de 100.000tone/an”, a spus Ferenc Szecskó, CEO FrieslandCampina Romania.

Proiectele dezvoltate de Global Vision, axate pe soluții personalizate și sustenabile sunt menite să genereze impact economic major la nivel regional și local. Mureș City Logistics este proiectul pilot din seria City Logistics Last Mile, concept lansat anul trecut, parte din strategia noastră de a dezvolta proiecte industriale și de logistică în proximitatea marilor orașe din toate regiunile țării. Fiecare proiect livrat cu succes reprezintă un nou pas în direcția dezvoltării unor comunități de afaceri puternice – parcurile noastre devenind hub-uri de business ce acomodează jucători din industrii diferite care își doresc extindere pentru optimizarea operațiunilor”, a declarat Sorin Preda, CEO & Founder Global Vision.

Ne bucură întotdeauna când putem să livrăm sub umbrela Globalworth Industrial spații sustenabile care să corespundă celor mai exigente cerințe ale pieței.  Spațiile cu temperatură controlată adresează o piață de nișă în expansiune, iar faptul că un partener precum FrieslandCampina, pentru care cele mai bune opțiuni în materie de localizare, calitate și funcționalități practice avansate sunt normă a ales Mureș City Logistics confirmă standardele înalte ale proiectelor noastre.”, a declarat Mihai Zaharia, Director de Investiții Globalworth România și Director Piețe de Capital Globalworth Group.

Mureș City Logistics

Mureș City Logistics este un prim proiect dintr-o serie de parcuri city logistics care urmează să fie dezvoltate în proximitatea orașelor principale și secundare. Târgu Mureș devine, astfel, unul dintre punctele cheie de pe harta planurilor de extindere a proiectelor logistice și industriale.

Proiectul Mureș City Logistics reprezintă o investiție de peste 12 milioane de euro și este situat într-un punct strategic, de-a lungul coridoarelor principale de transport național și internațional. Accesul facil la autostrada A3, dar și la rețeaua de drumuri existentă, oferă o bună conectivitate cu vestul, centrul țării, precum și cu Capitala. Proximitatea față de oraș asigură accesul la resursa umană și la mijloacele de transport în comun.

FrieslandCampina

FrieslandCampina România este parte a companiei olandeze Royal FrieslandCampina, unul dintre cei mai mari producători de lactate din lume.

FrieslandCampina este prezentă pe piața românească cu mărcile Napolact, Campina și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.

Brandul local Napolact, desemnat în ultimii ani cel mai iubit brand de lactate pentru copii conform FORBES, este un brand în creștere și primul brand românesc de lactate din Top 50 de branduri românești conform Biz.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *