FrieslandCampina România a avut în 2018 o creştere de 8% comparativ cu anul anterior

În 2018, în mare parte datorită creşterii gamei ecologice Napolact Bio și a celorlalte inovații, FrieslandCampina România a avut un an record, înregistrând o cifră de afaceri de 416.8 milioane RON, în creştere cu 8% comparativ cu anul anterior.

Brandul Napolact a generat peste 75% din vânzările FrieslandCampina România în 2018. Mai mult decât atât, volumele gamei Napolact BIO au crescut de aproape 6 ori de la lansare în 2015.

FrieslandCampina

“Diversificarea produselor și rețetele autentice, evoluția excepțională a gamei ecologice și investiția în programe de susținere a fermierilor parteneri au contribuit la rezultatele acestui an record. Acestea confirmă faptul că strategia noastră este bună și ne determină să continuăm, concentrându-ne asupra parteneriatelor dezvoltate de-a lungul timpului, de la producătorii de materii prime până la consumatori”, a declarat Cornel Cărămizaru, Director General FrieslandCampina România.

Brand-ul Napolact s-a triplat în ultimii 10 ani

Brand-ul Napolact s-a triplat în ultimii 10 ani, confirmând astfel atât încrederea în acest brand tradițional, cât și diversitatea și calitatea produselor oferite. De la lansarea ei, gama Napolact BIO a reușit să crească piața lactatelor ecologice de patru ori. Azi, 1 din 5 consumatori Napolact aleg un produs Napolact BIO.

Napolact este un brand recunoscut pentru rețetele autentice, simple. În acelaşi spirit, brand-ul lansează luna aceasta un nou produs, Napolact “Iaurt Cremos de-al nostru”. Un iaurt cu 2%, 4% sau 10% grăsime, bazat pe o rețetă românească, gândit și dezvoltat de specialiștii Napolact cu o textură similară cu cea a iaurturilor grecești.

“2018 a fost un an record pentru Napolact, a fost cel mai bun an din ultimii 10. Anul trecut am lansat iaurturile cu fructe din gama Napolact BIO. Ne dorim şi anul acesta să surprindem consumatorul cu rețete simple și autentice. Astfel, am lansat Napolact <Iaurt Cremos de-al nostru>, un produs cu rețetă autentic românească, cu o textură similară cu a iaurtului grecesc.

Produsele noastre sunt gândite ca parte integrantă din viața românilor, sunt alături de ei în alimentația zilnică, contribuind la starea lor de bine, de tihnă”, a declarat Răzvan Orbulescu, Director de Marketing FrieslandCampina România.

Campanii pentru produsele BIO

Odată cu lansarea Napolact BIO, FrieslandCampina și-a propus să investească într-un dialog constant cu consumatorul. Astfel, în 2018 Napolact BIO a lansat o campanie dedicată părinților prin care brand-ul îi asigură că sunt cei mai buni părinți pentru copiii lor, că a fi părinte nu trebuie să fie atât de stresant pe cât resimt ei cel mai adesea. Pe cutiile Napolact BIO au fost tipărite 12 povești de viață din care părinții să se inspire.

În 2019 acest dialog continuă prin campania #BIOpebune, o campanie prin care brand-ul invită consumatorul la o discuție “pe bune” despre lactatele ecologice, această zonă fiind destul de aglomerată cu mituri și bariere de încredere.

Investiții în fermele din Ardeal

Fermele din Ardeal sunt singura sursă de lapte pentru produsele Napolact. Azi, compania colectează materie primă de la peste 1.000 de ferme.

Compania a investit în perioada 2017-2018 peste 300.000 de euro în proiecte și programe menite să ajute fermierii din Ardeal să dezvolte un model de business sustenabil. Anul trecut, FrieslandCampina a lansat programul “Împreună pentru o fermă mai bună”, parte a unei inițiative Royal FrieslandCampina de susținere a femierilor producători de lapte din țările de interes. Acest program aduce împreună fermieri din Ardeal cu fermieri olandezi în vederea creșterii productivității fermelor partenere Napolact, ei identificând soluții la provocările întâmpinate.  Programul va continua și în 2019 cu o nouă serie de vizite.

“Fermele din Ardeal sunt singura noastră sursă de lapte pentru produsele Napolact. Prin urmare, parteneriatele pe care le-am dezvoltat cu fermierii sunt esențiale pentru noi.  Am făcut și vom face în continuare tot ceea ce ne stă în putință pentru a îi susține și ajuta în eforturile lor de a livra lapte de calitate pentru produsele Napolact, care ajung pe mesele românilor.”, spune Cornel Cărămizaru, Director General FrieslandCampina România.

Investitii în business și tehnologie

În anul 2018 acționarul principal FrieslandCampina Group a realizat o infuzie de capital de 20 de milioane de euro, acestei investiții adaugându-se suma de 1,5 milioane euro pentru creșterea capacității de producție, programe adresate fermierilor și dezvoltării de noi produse.

FrieslandCampina România

FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate.

FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,917 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » FrieslandCampina România a avut în 2018 o creştere de 8% comparativ cu anul anterior
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: