FrieslandCampina România inaugurează o nouă linie de producție în fabrica din Cluj-Napoca

FrieslandCampina România, producătorul brandului de lactate Napolact, a inaugurat o nouă linie de producție de brânză telemea în fabrica din Cluj-Napoca, în urma implementării unei investiții în valoare de 1,3 milioane de euro.

FrieslandCampinaÎn urma finalizării investiției, fabrica FrieslandCampina din Cluj-Napoca, centrul de producție pentru brânzeturi al companiei, și-a triplat capacitatea de producție.

Compania investește permanent în echipamente și tehnologie în vederea îmbunătățirii standardelor de calitate, a adaptării capacităților de producție în funcție de evoluția pieței de profil, a creșterii eficienței și în dezvoltarea permanentă a produselor.

Prin această nouă linie de producție susținem și creștem principalul brand din portofoliu, Napolact, livrăm un produs calitativ superior și autentic, realizat conform rețetelor tradiționale, în timp ce beneficiem de avantajele unui proces de fabricație competitiv. Vom continua să investim în această fabrică și în optimizarea proceselor pentru a putea susține inovația în ceea ce privește portofoliul de produse”, a declarat Cornel Cărămizaru, director general FrieslandCampina România.

FrieslandCampinaCompania alocă anual peste 3 milioane de euro pentru proiecte ce au ca scop eficientizarea și creșterea capacităților de producție din fabricile din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, optimizarea proceselor de fabricație și dezvoltarea de noi produse sub principalul brand din portofoliu, Napolact.

FrieslandCampina România a înregistrat la finalul anului trecut o cifră de afaceri în valoare de 331 milioane de lei, în creștere cu 4% comparativ față de anul precedent și a revenit pe profit în urma finalizării programului de consolidare a operațiunilor de producție și a implementării unui program de investiții extensiv, în cele două fabrici din Cluj-Napoca și Târgu Mureș. De asemenea, compania estimează o creștere între 5 și 10% a cifrei de afaceri pentru anul 2017.

Creșterea rezultatelor comerciale a avut la bază orientarea consumatorilor către produse cu rețete simple, apropiate de modul tradițional de fabricație și cu un nivel calitativ ridicat, ceea ce s-a concretizat în creșterea volumelor brandului Napolact.

FrieslandCampina România S.A. face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate.

FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.

Brandul local Napolact este în plină dezvoltare, acesta fiind fabricat exclusiv cu lapte colectat din surse interne, de la o rețea extinsă de fermieri din Ardeal.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *