FrieslandCampina România lansează strategia de dezvoltare dedicată fermierilor din Ardeal

FrieslandCampina România alocă resurse umane și financiare pentru implementarea unei noi strategii care vizează dezvoltarea pe termen lung a fermelor partenere din Ardeal.

FrieslandCampinaCompania oferă sprijin fermelor pentru creșterea calității și cantității laptelui furnizat și reducerea dezechilibrelor între volumele de lapte livrate în sezoanele calde față de cele reci, prin asigurarea unei cantități constante pe durata întregului an.

Obiectivele acestei strategii includ creșterea calității și cantității laptelui furnizat de ferme, scăderea costurilor pentru fermieri, optimizarea producției de lapte în timpul anului, creșterea numărului de vaci per fermă până la o dimensiune optimă pentru a asigura sustenabilitatea acestora pe termen lung și eliminarea pierderilor, atât pentru FrieslandCampina România, cât și pentru fermieri.

Ne-am luat angajamentul față de consumatorii noștri ca pentru principala noastră marcă, Napolact, să folosim lapte ce provine exclusiv de la ferme din Ardeal. Astfel, avem o dublă responsabilitate, atât față de consumatori cât și față de fermele noastre partenere. Ne preocupăm constant ca laptele pe care îl folosim să aibă cea mai bună calitate. Pe fermierii noștri, de la care colectăm anual 75 milioane litri de lapte, îi sprijinim în dezvoltarea fermelor la un nivel sustenabil și profitabil pe termen lung. Astfel, le oferim fermierilor noștri acces la resurse și cunoștințe de ultimă generație, precum și posibilitatea eficientizării afacerilor din jurul fermelor”, a declarat Laurențiu Gioroc,  Dairy Development Manager FrieslandCampina România.

Parteneriatul FrieslandCampina România cu fermierii din Ardeal este construit pe termen lung, iar colaborarea cu aceștia se dezvoltă constant – pe parcursul anului compania a colaborat cu mai mult de 700 de producători de lapte.

FrieslandCampina România le oferă suport financiar fermierilor, prin facilitarea accesului la diverse scheme de finanțare, cum ar fi plata în avans, pentru fermieri.

Parte a strategiei FrieslandCampina România pentru sprijinul fermierilor este și asigurarea continuității și a viitorului fermelor prin colaboarea cu universități din Ardeal, pentru a atrage în viitor cât mai mulți  tineri și absolvenți de specialitate în fermele și industria de procesare a laptelui din România și pentru a le da posibilitatea viitorilor absolvenți să contribuie la dezvoltarea sectorului, încă înainte de terminarea studiilor. Astfel, compania susține cercetari în aceste universități și asigură sesiuni de practică pentru profesori și studenți în ferme și fabrici.

FrieslandCampina România este parte din compania olandeză FrieslandCampina, organizație cu tradiție în colectarea laptelui și fabricarea de produse lactate. FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt, lapte praf, zer praf și gustări pe bază de lapte. FrieslandCampina România colectează laptele de la o rețea extinsă de fermieri din Ardeal.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,862 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » FrieslandCampina România lansează strategia de dezvoltare dedicată fermierilor din Ardeal
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: