Macfrut_Digital

Garnier lansează inițiativa Green Beauty, menită să reducă radical impactul pe care brandul îl are asupra mediului

Garnier lansează inițiativa transformatoare Green Beauty, menită să reducă radical impactul pe care brandul îl are asupra mediului la nivel global.

Garnier

Astăzi, mai mult ca niciodată, preocupările față de mediul înconjurător, sănătate și societate prezintă cea mai mare importanță. Evenimentele din ultimele luni au fost fără precedent, fapt ce a adus în atenția tuturor rolul brandurilor în societatea actuală. Așteptările consumatorilor s-au schimbat. Mai presus de orice, oamenii își doresc branduri în care să poată avea încredere, care sunt transparente și care sunt cu adevărat preocupate să fie mai bune, mai ales atunci când vine vorba despre impactul pe care îl au asupra planetei.

Când vine vorba despre sustenabilitate, Garnier este devotat acestei cauze de ani buni: prin crearea mai multor produse cu formule de origine naturală, prin folosirea ingredientelor ce provin din surse sustenabile și din comerț echitabil, fiind chiar primul brand care a introdus produse de îngrijire a tenului certificate ecologic pe piața de produse de larg consum. Acum, Garnier vrea să meargă mai departe, să schimbe modul în care operează industria frumuseții și să fie liderul schimbării pentru noi toți.

Inițiativa Green Beauty a brandului Garnier e o abordare completă a sustenabilității, de la un capăt la altul al ciclului de viață al unui produs. Scopul este de a transforma fiecare etapă a lanțului de procese Garnier, prin reducerea sau eliminarea impactului asupra mediului în următoarele domenii:

  • Plastic și ambalaje:
    • Până în 2025, Garnier își propune să nu mai folosească plastic virgin în niciunul dintre ambalajele sale, economisind astfel 37,000 tone de plastic în fiecare an.
    • Până în 2025, toate ambalajele vor fi de asemenea reutilizabile, reciclabile sau compostabile.
  • Produse și formule:
    • Până în 2022, toate ingredientele regenerabile și pe bază de plante vor fi procurate în mod sustenabil.
    • Până în 2025, 100% dintre noile produse Garnier vor avea un profil de mediu îmbunătățit.
  • Fabrici și producție:
    • Spații industriale 100% carbon neutral(fără emisii de Carbon) până în 2025, prin utilizarea energiei regenerabile.
    • Emisii de CO2 ale spațiilor industriale deja reduse cu 72%.
  • Aprovizionareresponsabilă
    • Până în 2025, Garnier va fi ajutat 800 de comunități din întreaga lume ca parte a programului nostru de Aprovizionare responsabilă.

Inițiativa Green Beauty include un Raport de Progres în Sustenabilitate, ce oferă transparență completă privind angajamentele Garnier. Acest raport indică poziția Garnier în prezent, arătând procesul prin care brandul își va atinge obiectivele ambițioase pentru 2025. Totodată, oferă un rezumat clar și ușor de urmărit al angajamentelor Garnier, muncă ce a fost dusă la bun sfârșit cu ajutorul experților și oamenilor de știință. Toate datele din raport au fost evaluate și de un auditor extern, PricewaterhouseCoopers.

Lansarea Green Beauty vine odată cu noi lansări de produse. Fiecare nouă lansare subliniază angajamentele sustenabile ale brandului:

  • Garnier Bio Hemp, cu un ambalaj nou patentat, pe bază de carton.
  • Garnier Skin Naturals dischete demachiante reutilizabile.
  • Garnier Botanic Therapy șampon solid:zero plastic, 100% biodegradabil și 100% reciclabil.

Inițiativa Garnier Green Beauty își propune, de asemenea, să ajute consumatorii să facă alegeri mai sustenabile la locul de cumpărare. Garnier are ca obiectiv educarea consumatorilor pe subiecte precum reciclarea, prin toate mijloacele digitale deținute de brand.

Mai mult decât atât, ca parte a programului L’Oréal for the Future, Garnier va fi primul brand care va implementa o modalitate de etichetare a produselor care ține cont de impactul social și de mediu. Acest demers își propune să informeze consumatorii cu privire la impactul social și de mediu al produselor pe care le achiziționează, încurajându-i să facă alegeri mai sustenabile. Testată în Franța și pe produsele pentru îngrijirea părului, această modalitate de etichetare oferă fiecărui produs un scor de sustenabilitate, de la A la E, produsele etichetate cu „A” fiind considerate cele mai bune din această perspectivă. Scorul ia în considerare 14 factori de mediu, de la aprovizionare, producție, transport, utilizare și capacitatea de a fi reciclat. Datele sunt verificate de către Bureau Veritas Certification, un auditor independent. Politica de etichetare care ține cont de impactul social și asupra mediului a produselor pentru îngrijirea părului de la Garnier va fi accesibilă pe pagina web a subsidiarei din Franța, destinată produselor de îngrijire a părului, înainte de a fi implementată la nivel internațional.

„Green Beauty va transforma modul în care facem afaceri. Dezvoltată cu ajutorul partenerilor, cercetătorilor și clienților noștri, această inițiativă evidențiază o serie de obiective ambițioase, susținute de ținte tangibile. Ne luăm angajamentul să diminuăm impactul pe care îl avem asupra planetei și să inovăm pentru un viitor sustenabil. Va dura ceva timp, dar Green Beauty va transforma Garnier și sperăm noi, industria frumuseții în ansamblu.”, a declarat Adrien Koskas, Președintele Global al brandului Garnier.

În plus, pentru a ajuta efectiv în lupta împotriva impactului poluării cu plastic, Garnier a încheiat parteneriate cu două ONG-uri:

  1. Ocean Conservancy– ce luptă împotriva impactului pe care poluarea cu plastic îl are asupra mediului.

Garnier a încheiat un parteneriat cu Ocean Conservancy, un ONG care luptă împotriva plasticului din oceane de mai bine de 30 de ani. Prin colaborarea cu Ocean Conservancy, Garnier va evidenția importanța curățării oceanelor și plajelor prin două acțiuni importante:

– Garnier a aderat la Trash Free Seas Alliance a ONG-ului Ocean Conservancy. Alianța a fost înființată în 2012 și reunește oameni de știință, specialiști în conservarea ariilor naturale și sectorul privat pentru a găsi soluții cu un real impact asupra crizei plasticului din oceane. Garnier va face echipă cu membrii actuali ai Alianței pentru a identifica modalități inovatoare de a reduce/a reproiecta ambalajele din plastic și de a opri fluxul poluării cu plastic a oceanelor noastre.

– De asemenea, Garnier va reuni echipele – consumatorii și angajații – din întreaga lume pentru a colecta plastic de pe plajele, din oceanele și căile navigabile ale lumii în cadrul zilei internaționale de curățare de pe 19 septembrie (dacă circumstanțele permit acest lucru).

  1. Plastics For Change– ce luptă împotriva impactului social pe care îl are poluarea cu plastic.

Peste 3 miliarde de oameni din întreaga lume nu au acces la colectarea organizată a deșeurilor. Acest număr reprezintă aproape jumătate din populația planetei. Unii dintre oamenii din zonele cele mai sărace ale lumii colectează aceste deșeuri pentru a încerca să-și susțină traiul. Colectorii de deșeuri, dintre care foarte mulți sunt femei, trăiesc adesea sub pragul sărăciei și lucrează în condiții vitrege. Prin intermediul Plastics For Change, Garnier va sprijini dezvoltarea holistică a comunităților de colectori de deșeuri din India. Plastics For Change susține educația copiilor, sănătatea, nutriția, educația financiară și sprijinirea fetelor și femeilor – fundamente ale unei comunități sănătoase și fericite.

Garnier

Garnier este un brand global de produse cosmetice, accesibil tuturor, ce are ambiția de a deveni primul brand natural cu adevărat sustenabil din segmentul de produse de larg consum. Din 1904, Garnier oferă produse cosmetice eficiente și inovatoare, inspirate și îmbogățite de natură. Natural, accesibil și sustenabil, brandul Garnier este îmbogățit de fiecare din mărcile sale: Botanic Therapy, Skin Naturals, Ambre Solaire, Olia și Color Naturals.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,040 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Garnier lansează inițiativa Green Beauty, menită să reducă radical impactul pe care brandul îl are asupra mediului
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: