Gerovital, cel mai puternic brand românesc de cosmetice, va direcţiona, în perioada 14 octombrie – 14 decembrie 2011, 1% din vânzarea produselor sale către Echipa Olimpică a României. Banii vor fi folosiţi pentru pregătirea echipei pentru participarea la Jocurile Olimpice care vor avea loc în 2012 la Londra.
Este primul pas al campaniei „Hai să aducem România acasă” care îşi propune să readucă în atenţia românilor valorile autohtone autentice. Decizia vine după recentul parteneriat strategic încheiat cu Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR) în urma căruia Gerovital a devenit sponsor principal al Echipei Olimpice a României și susținător al acesteia la Jocurile Olimpice din 2012.
„Hai sa aducem România acasă” este o scrisoare deschisă trimisă de brandul Gerovital către toţi românii. Campania Gerovital a fost gândită pentru a sensibiliza românii în vederea sprijinirii şi recunoaşterii valorilor româneşti actuale şi tradiţionale. Ana Aslan, inventatorul Gerovital, se numără printre marile personalităţi româneşti care au contribuit la crearea imaginii pozitive a României peste graniţă. Combinaţia optimă între tradiţie şi inovaţie specifică Gerovital face din acesta un produs geriatric brevetat în peste 30 de țări.” a declarat Mircea Turdean, Director General FARMEC.
Farmec este primul producător al gamei Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan, prima gamă de creme şi emulsii anti-îmbătrânire din lume. De-a lungul timpului, marca Gerovital a evoluat continuu din dorinţa de a fi mereu cu un pas înaintea inovaţiei în sectorul produselor destinate îngrijirii personale. Gamele de produse participante la campania “Hai sa aducem România acasă” sunt: Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant Tratament, Gerovital Plant Stop Acnee, Gerovital BodySlim și Gerovital Plant balsamuri de buze.
