Farmec lansează prima gamă premium a brandului Gerovital

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, anunță lansarea primei game premium din portofoliu, Gerovital H3 Derma+ Premium Care, cu ocazia împlinirii a 50 de ani de la începerea producției în masă a primei creme cosmetice Gerovital.

GerovitalGama Gerovital H3 Derma+ Premium Care cuprinde 10 produse dermatocosmetice dedicate îngrijirii tenului, create în colaborare cu experți din domeniul sănătății.

Noua linie de produse a fost lansată în cadrul evenimentului aniversar Gerovital 50 de ani, care a avut loc pe data de 23 mai a.c. și care a reunit reprezentanţi ai media, influenceri online, vedete, dar şi profesionişti din domeniul medical.

Această aniversare este unul dintre cele mai importante și emoționante momente din istoria Gerovital. Timp de jumătate de secol, Gerovital a fost alături de români de toate vârstele și a scris povestea excelenței românești în cosmetică, devenind marca preferată de generații întregi. În acești 50 de ani, s-a reinventat mereu, păstrând, totodată, o tradiție impresionantă pe care a reușit să o îmbine creativ cu soluții inovatoare și moderne. Cu ocazia acestei aniversări, facem un nou pas înainte și lansăm prima gamă premium din portofoliul companiei. Astfel, intrăm în forță pe un nou segment de piață pe care îl exploatăm în premieră, hotărâți să ne reconfirmăm statutul de lider din industria cosmetică românească. Totodată, Gerovital H3 Derma+ Premium Care este o gamă dermatocosmetică de top ce asigură soluția optimă pentru femeile foarte active care doresc să aibă un ten frumos și catifelat”, a declarat Mircea Turdean, Director General al Farmec.

Noua gamă din portofoliul Farmec include produse bazate pe ingrediente active de ultimă generație, cu un puternic efect antirid și de regenerare a tenului.

Linia de produse este destinată persoanelor cu vârsta cuprinsă între 30 și 50 de ani și este recomandată inclusiv pentru accelerarea vindecării pielii după proceduri de chirurgie estetică.

În premieră, Gerovital oferă, prin noua gamă, un Program intensiv de îngrijire pentru întreaga săptămână. Acesta este conceput sub forma unui kit cu 7 fiole, specifice rutinei particulare a fiecărei zile din săptămână, fiecare oferind beneficiile unui anumit tip de acțiune în îngrijirea tenului.

Toate produsele sunt sigure și ușor de folosit, fiind, totodată, foarte bine tolerate de către piele. Acestea conțin concentrații mărite de principii active de ultimă generație, cu acțiune sinergică, iar eficiența lor a fost demonstrată clinic prin măsurători instrumentale realizate de Evic Group.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,711 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Farmec lansează prima gamă premium a brandului Gerovital

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: