Global Plast lansează trei noi branduri de produse și are o nouă identitate corporate (P)

Compania Global Plast, lider în domeniul distribuţiei articolelor pentru gospodărie, lansează trei noi branduri de produse şi o nouă identitate corporate, alături de sloganul “Partener de casă bună.”

Cu o experientă de peste 12 ani în domeniul distribuţiei de articole de unică folosinţă, menaj, curăţenie, soluţii de ambalare, lumânări tip pastilă şi candele şi produse din hârtie, grupul Global Plast vine în întâmpinarea clienţilor săi cu o identitate vizuală de impact şi cu o strategie nouă pentru organizarea portofoliului de produse.

Rebranding-ul vine în contextul creşterii susţinute din ultimii ani şi asumării poziţiei de lider în domeniu, cu o cifră de afaceri de aproximativ 20 milioane euro în 2015. Noul slogan “Partener de casă bună” vorbeşte despre încredere împărtaşită, despre un parteneriat pentru dezvoltarea afacerii, dar şi despre leadership, ajutând la repoziţionarea în categorie.

corporate image

partener de casa buna

Noua identitate corporate şi crearea noilor branduri de produs au fost realizate în parteneriat cu renumita firmă de branding Brand Fusion.”Într-o industrie dominată de private labels și branduri cu renume internațional, Global Plast a reușit să se impună ca o companie românească de încredere, pe a cărei promptitudine te poți baza în orice moment. Am ajutat brandul Global Plast să-și definească identitatea corporate și să-și regândească arhitectura portofoliului de produse, astfel încât să fie mai atractivi la raft și relevanți targetului lor. Noile branduri de produs, dezvoltate pentru gamele de hârtie, menaj-curățenie și produse de unică folosință pot concura acum fără probleme cu numele consacrate ale categoriei household,” a declarat Mona Ursu, Managing Partner BrandFusion.

Cu ocazia rebranding-ului corporate, Global Plast şi-a schimbat şi strategia de produs de la arhitectura monolitică la una branded, tip “house of brands”, prin crearea a trei branduri noi de produs:

  • PAPELINO – brand de produse din hârtie
  • ZOREX – brand de produse curăţenie-menaj 
  • ALABALA – brand de produse de unică folosinţă 

Papelino este o nouă gamă de produse de hârtie pentru uz casnic din portofoliul Global Plast, un brand autohton, ce cuprinde: batistuţe nazale, serveţele de masă, prosoape de bucătarie şi hârtie igienică.

Papelino prezentare

Zorex este noua gamă cu produsele de menaj şi curăţenie. De la produse de menaj precum bureţi, mopuri sau lavete umede, până la folii şi pungi alimentare pentru stocare, Zorex aduce o gamă completă de produse pentru a uşura sarcinile zilnice.

Zorex com prezentare

ALABALA este noua gamă de produse de unică folosinţă (tacâmuri, veselă, caserole etc.).

Alabala prezentare

„Rebranding-ul Global Plast marchează o etapă in procesul de maturizare a companiei cu o experientă de peste 12 ani și reflectă cu fidelitate filosofia și maniera companiei de a se raporta la categorie, asumându-şi pozitia de lider. Noua identitate corporate este o readaptare modernă a evoluţiei spectaculoase a întregii companii şi reflectă viziunea, misiunea, valorile şi strategia Global Plast de a întari parteneriatele cu clienţii săi, oferind servicii şi produse adaptate pe nevoile lor, într-un mod eficient, pe care se pot baza.  Prin noile brand-uri de produs se doreşte o pozitionare relevantă în categorie şi în mintea consumatorilor, printr-o atractivitate mai mare la raft şi promisiunea autenticităţii şi calităţii produselor noastre,” a declarat Dan Doroican, Responsabil Marketing Global Plast.

Înfiinţat în 2003 cu capital integral românesc, grupul Global Plast SRL are sediul principal în Bucureşti şi filiale în Constanţa, Iaşi, Timişoara, Bacău şi Cluj.

Produsele din portofoliul companiei Global Plast sunt distribuite la nivel naţional în retail, HoReCa şi în piaţa tradiţională. În retail, produsele Global Plast sunt prezente în toate reţelele internaţionale de magazine precum: Kaufland, Auchan, Cora, Carrefour, Penny Market, Metro, Brico Depot, Praktiker, Real, Profi, Dedeman, DM, Billa, Unicarm.

Mai multe informaţii pe www.globalplast.com.ro şi pe pagina de Facebook Global Plast.

Pentru materiale de presă și informații suplimentare despre grupul Global Plast, vă rugăm contactați:  Dan Doroican, M: +4 0728.555.936, E-mail: dan.doroican@globalplast.com.ro.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Lansari produse » Global Plast lansează trei noi branduri de produse și are o nouă identitate corporate (P)

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: