Grolsch celebrează 400 de ani de creativitate

2015 vine cu celebrarea a 400 de ani de non-conformism și idei provocatoare, 400 de ani în care brandul Grolsch a susţinut creativitatea la nivel internaţional.

Grolsch - 400 de ani de creativitateÎncă din anul 1615 Grolsch a provocat creativii să își depășească limitele și a susținut ideile ieșite din tiparele gândirii convenționale.

Pentru a marca această aniversare, Grolsch a lansat o provocare pentru artiștii din întreaga lume. Fiecare artist implicat a avut posibilitatea de a-şi exprima propriul stil în cadrul unui workshop, aducând un omagiu iconic-ului swing-top Grolsch. Creaţiile artiştilor se regăsesc pe dozele aniversare Grolsch, dar şi pe multipack-uri, fiind disponibile pe piaţa din România începând cu luna iulie.

„În cei 400 de ani de existență, Grolsch a reușit să devină brandul diferit de astăzi cu ajutorul  oamenilor plini de creativitate și curaj care i-au fost alături. Grolsch a susținut gândirea liberă și determinarea de a pune visele în aplicare, iar acest lucru a dus la îndeplinirea unui vis important pentru noi, să devenim provocatorul oficial al creativității și al inovației. Ne bucurăm că alături de personalități puternice am reușit să promovăm arta în toate formele ei și să o facem mai accesibilă publicului. 400 Years of Creativity înseamnă 400 de ani de curaj, libertate de exprimare, originalitate, viziune, iar lista nu se oprește aici” a declarat Andrei Lăscuț, Brand Manager Grolsch.

Noper (Radu Pop) și Ghica Popa au fost artiștii care au reprezentat România în cadrul acestei campanii aniversare Grolsch, creată pentru a celebra creativitatea contemporană care nu ține cont de limite și convenții. Pasiunea lui Noper pentru cărțile de tarot, asociată cu experimentele pline de culoare pe care le realizează, a dus la crearea unor monștri plini de creativitate.

„Mă bucur că m-am alăturat unei comunități internaționale de oameni uniți de libertatea de exprimare artistică și dornici să experimenteze. M-am bucurat că provocarea a venit din partea unui brand care de 400 de ani a fost prietenul artelor nonconformiste. Această experienţă a avut un element important: curajul, iar pentru mine a fost un moment prin care am putut să arăt susţinerea mea faţă de acest brand”, a declarat Noper.  

Fascinația lui Ghica Popa pentru roboți, nave spațiale și SF-uri l-a făcut ca pentru această provocare Grolsch să introducă caractere din arta antică și modernă. Astfel, cei doi artiști au reușit să țină pasul cu cei 400 de ani de creativitate Grolsch.

Grolsch se încadrează perfect cu lumile de roboţi în paternuri colorate, pe care le creez. Această colaborare mi-a plăcut tocmai pentru că mi s-a părut ca mi se potriveşte ca o mânuşă, a fost o plăcere să combin lumi vechi cu lumi moderne în nişte arcuri peste timp, făcute special cu ocazia aniversării celor 400 de ani Grolsch”, a spus Ghica Popa.

Creațiile artiștilor, interviuri și workshop-urile cu aceștia pot fi regăsite pe canalul de YouTube Grolsch.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,820 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Grolsch celebrează 400 de ani de creativitate

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: