Diamant

Grolsch introduce pahare noi pentru sectorul HoReCa

Dupa introducerea in uz a distinctei sticle de 33 cl si a sticlei verzi cu sistem de inchidere etans, este timpul pentru promovarea unui nou recipient din sticla. Pana la urma, nu gustul este singurul factor in savurarei unei beri, imaginea si sunetul fiind la fel de importante. Recipientele liniei Music Glass au fost proiectate tinandu-se cont de design-ul sticlelor Grolsch. Se pot identifica prin muchiile plate, caracteristica a logoului Grolsch. Din acest motiv, au un aspect robust si o durabilitate crescuta.

Noile pahare au fost testate in mai multe unitati, cu rezultate pozitive. Datorita designului inteligent si calitatii robuste, paharele sunt usor de tinut in mana, fiind foarte putin probabil sa se sparga. In plus, gaurile microscopice din partea de jos a paharului “aduc berea la viata”. Aceste gauri, cunoscute si sub numele de puncte de sclipire, accelereaza eliberarea de acid carbonic. Rezultatul este o bere cristalina cu un guler frumos de spuma.

Noua linie ofera urmatoarele tipuri de pahare: Soul (20 cl), Funk (25 cl), Pop (30 cl), Jazz (40 cl), Blues (50 cl), Classic (25 cl cupa) si Rock (25 cl pot fi stivuite). Asa cum fiecare stil muzical are proprietati specifice, cu aceasta linie de pahare, Grolsch are un pahar distinct pentru fiecare moment in care se poate savura o bere.

La fel de unice ca si Grolsch

Stefan Rebergen, director ospitalier Grolsch, declara: „Grolsch este un brand cu gust unic si pasiune pentru calitate. Studiile arata ca oamenilor le place sa bea bere dintr-un pahar care se potriveste cu marca lor preferata. Paharele din linia Music Glass sunt la fel de recognoscibile ca si iconicul dop cu inchidere etans. Suntem de parere ca este important sa lucram indeaproape cu clientii din sectorul HoReCa pentru o interpretare personala a punctului nostru de vedere unic asupra berii. Aceste pahare vor impulsiona suplimentar vanzarile. Este o linie de pahare distincte, care ofera o experienta mai buna a consumului de bere.”

Despre Grolsch

Royal Grolsch N.V este o companie cu o istorie ce dateaza inca din 1615. Acest lucru face ca Grolsch sa fie una din cele mai de succes si mai vechi fabrici de bere din Olanda. Grolsch este activa pe piata olandeza, dar si pe multe alte piete internationale de bauturi. Grolsch detine o pozitie de lider la nivel mondial si apreciaza valori precum gustul, calitatea superioara, traditia, aspiratia, autenticitatea, unicitatea si bucuria impartasita, ca teme centrale. Din 2004, Grolsch a fost atasata unui complex de fabrici in Enschede, iar din 12 februarie 2008 este subsidiara SABMiller plc.

SABMiller plc este unul din cei mai mari producatori de bere cu productie si contracte de distributie pe sase continente. Portofoliul include marci internationale premium precum Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft si Grolsch, precum si branduri locale importante ca de exemplu Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. SABMiller este si una din marile companii de imbuteliere a produselor Coca-Cola.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,994 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Grolsch introduce pahare noi pentru sectorul HoReCa

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: