Grupul Albalact raportează venituri consolidate în creștere

Grupul Albalact, acum parte a Lactalis – cel mai mare grup internațional din industria mondială a lactatelor – încheie cel de-al treilea trimestru din acest an cu venituri în creștere și un profit semnificativ mai mare față de anul trecut.

AlbalactRaportările financiare IFRS arată că Grupul Albalact a înregistrat la 30 septembrie 2016 un venit net consolidat de 366.977.834 lei, cu 17,29% mai mare decât venitul net consolidat al grupului obținut în aceeași perioadă a anului trecut.

Profitul net obținut de Grupul Albalact, la sfârșitul celor trei trimestre din 2016, este de 23.812.553 lei, reiese din raportările financiare IFRS consolidate.

Situațiile financiare întocmite conform standardelor internaționale de raportare financiară adoptate de Uniunea Europeană (IFRS) cuprind rezultatele consolidate ale Albalact SA și ale societăților Rarăul SA Câmpulung Moldovenesc și Albalact Logistic SRL, pe care Albalact SA le deține. Listarea companiei la Bursa de Valori București în 2015 a determinat retratarea situațiilor financiare întocmite de cele trei companii din grupul Albalact, înlocuindu-se raportarea individuală conform Ordinului Ministerului Finanțelor Publice 1802/2014 (OMFP) cu raportarea consolidată conform IFRS.

Raportarea individuală conform OMFP arată, de asemenea, că, individual, S.C. Albalact S.A. și-a majorat afacerile nete cu 18,56% după 9 luni ale anului 2016, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Cifra de afaceri înregistrată individual de compania S.C. Albalact S.A., conform raportărilor OMFP, a atins 429.326.717 lei, în trimestrul III al anului 2016.

Compania Albalact este în continuare liderul industriei românești de lactate.

“Creșterea profitabilă de astăzi este rezultatul proiectelor importante pe care le-am susținut în ultimul an, dar se datorează, în parte, și unui management mai eficient al costurilor. Investițiile în marketing au fost la fel de importante și anul acesta pentru companie. Inovația este promisiunea pe care Albalact o face în fiecare an consumatorilor săi, așadar ne-am ținut de cuvânt și am inovat și în 2016, de data aceasta, în piața iaurturilor. Am lansat Zuzu Stors, un iaurt special, numai cu ingrediente naturale și multă proteină, produs printr-o tehnologie unică în acest moment în România. Cu Zuzu STORS sperăm să creăm o nouă categorie în piața iaurturilor și să-i învățăm pe consumatorii români că un iaurt bun și hrănitor nu înseamnă neapărat un iaurt gras. Vor mai fi și alte proiecte noi pe care le vom susține, alături de consolidarea celor deja lansate”, declară Stephane Batoux, Director General ALBALACT.

Zuzu STORS – lansat de Albalact în luna august a acestui an – este iaurtul obținut printr-un proces de fabricație introdus în premieră în România, prin care iaurtul este “stors” pentru a păstra tot ce are mai bun, mai pur și mai nutritiv.

Black Friday la eMAG

Noile iaurturi Zuzu Stors sunt produse exclusiv din cel mai bun lapte proaspăt de la ferme locale selectate, la care se adaugă culturi lactice vii. Zuzu Stors are doar 2% grăsime și 8 grame de proteine – de două ori mai multe proteine față de un iaurt clasic, obținute natural prin concentrarea laptelui. Procedeul se numește ultrafiltrare. Zuzu Stors nu doar hrănește cu tot ce e mai bun și mai natural, dar aduce și beneficii pentru organism – are culturi lactice vii care contribuie la echilibrul sistemului digestiv și nu conține lactoza, un component al laptelui mai greu de digerat.

Gama Zuzu Stors pune pe raft iaurt natural cu 2% grăsime, iaurt natural Bifidus cu 2% grăsime și iaurt natural cu mix de stafide, merișoare și goji Iaurtul natural Bifidus Stors conține șase culturi lactice vii și active: L. acidophilus LA-5®, Bifidobacterium BB-12®, S. Thermophilus, L. Bulgaricus, L. Rhamnosus si  L. Paracasei.

Albalact este lider cu brand-ul Zuzu în piața de lapte (lapte UHT și lapte pasteurizat) încă din anul 2008. Albalact mai este lider de piață pe segmentul untului de masă și pe segmentul smântână, cu brand-ul omonim Albalact.

Albalact este acum parte a grupului Lactalis – cea mai mare companie de produse lactate din lume, cu o cifră de afaceri de 17 miliarde euro în 2015. Albalact a intrat în Grupul Lactalis în urma licitației care s-a încheiat cu succes pe 19 septembrie 2016, la Bursa de Valori București.

Grupul Lactalis este prezent, azi, în 83 de țări de pe toate continentele, deține unități de producție în 43 de țări din lume și gestionează un portofoliu cu brand-uri internaționale renumite, dar și cu brand-uri locale importante.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Grupul Albalact raportează venituri consolidate în creștere
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: