„Hai la duelul Lay’s” – o nouă campanie Lay’s

Duelullays1Noua campanie Lay’s „Hai la duelul Lay’s” îi are ca protagoniști pe Cabral și Puya, care sunt prezentați în diverse ipostaze ale duelului pentru ultimul Lay’s din bol. Consumatorii sunt cei care vor decide deznodământul, fiind invitați să își susțină personajul preferat.

„Duelul Lay’s pentru ultimul chips din bol urmează linia strategică pe care am lansat-o anul trecut, însă duce ideea un pas mai departe. Interactivitatea este elementul cheie pentru noua campanie, consumatorul fiind pe primul loc: el decide cine primește ultimul Lay’s din bol și tot el câștigă premiile puse în joc. Este un proiect complex și original, pentru care ne-am unit forțele cu cei mai buni parteneri ai noștri: Graffiti BBDO, Caan Media, Jazz Communication, OMD, Xplain, Unlock Research, BrandBody Communication si Borțun Olteanu Consultanta. Protagoniștii duelului, Puya și Cabral, și-au luat rolurile foarte în serios și reușesc să transmită perfect ca atunci când gustul e irezistibil, duelul e inevitabil. Așa că vă invit la duelul Lay’s!”, declară Alina Imbrea, Marketing Manager Snacks East Balkans, PepsiCo.

„Încă de la prima întâlnire cu cei doi ne-am dat seama că ne va fi extrem de greu să alegem din mulțimea de situații comice care se nasc atunci când îl provoci pe Cabral si Puya la duel pentru gustul irezistibil al ultimului Lay’s din bol. Regizorul Radu Muntean ne-a făcut alegerea și mai grea, necontenind cu noi idei. Dar pe cât de grea a fost alegerea situațiilor, pe atât de distractivă a fost filmarea lor.”, declară Vlad Lazar, Creative Director, Graffiti BBDO.

Campania are o execuție 360, cu susținere TV, platformă online interactivă, componentă în rețelele sociale, POSM, activări in-store și PR.

În perioada 16 mai – 7 iulie, consumatorii sunt invitați să participe la promoția „Hai la duelul Lay’s”, prin înscrierea codulului unic din interiorul pungilor de Lay’s pe www.duellays.ro sau prin SMS. Astfel, sunt înscriși în promoție și pot câștiga premii garantate, premii zilnice și cele două mari premii. În același timp, pot vota pentru a decide cine primește ultimul Lay’s din bol, fie prin SMS sau pe www.duellays.ro.

Fiecare pungă este câștigătoare, iar participanții primesc garantat pachete de comunicare în rețeaua Cosmote și sunt înscriși automat în tragerile la sorți pentru premiile zilnice (1 Ipad, 1 Xbox Kinect și 1 televizor pe zi) și pentru cele două mari premii: 2 Renault Captur, primul model de crossover urban by Renault. Regulamentul oficial al campaniei și mai multe infomații sunt disponibile pe www.duellays.ro.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » „Hai la duelul Lay’s” – o nouă campanie Lay’s
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: