Heineken a lansat campania „Crack the Case”

Heineken a lansat o campanie TV și digitală care precede lansarea celei de-a 23-a aventuri James Bond, SKYFALL™.  În această campanie, Daniel Craig il portretizează pe James Bond pentru prima oară într-un spot Heineken.

Campania “Crack the Case” este o combinatie intre filmul de 60 de secunde (TV & online) si o experienta interactiva, personalizata. Aceasta se va lansa la nivel global pe mai multe platforme, incepand din 20 septembrie. Aceasta combinatie dintre ATL, digital, PR si experimental, va permite Heineken® si Bond sa ajunga la mai multi consumatori ca oricand si sa propage campania.

Pentru a stârni curiozitate în întreaga lume și a implica publicul la scară largă, inainte de lansarea globala din 20 septembrie, un teaser online exclusivist va fi transmis unui număr limitat de fani înfocați Bond, pentru a-i determina să vizioneze spotul TV după lansare.

Alexis Nasard, Chief Commercial Officer al HEINEKEN a declarat: “Creativă și inovatoare, marca Heineken, combinată cu legendara franciză James Bond, va oferi spectatorilor o experiență completa. James Bond nu este doar un erou, ci este însuși “Man of the World” – încrezător, plin de resurse și gata oricând pentru noi experiențe, dând viață valorilor mărcii Heineken.”

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Heineken a lansat campania „Crack the Case”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: