Heineken a lansat o campanie virala pentru a promova prezenţa brandului în Social Media şi pentru a sărbători 1 milion de „like-uri” pe Facebook.
„Un milion de îmbrăţişări” este un clip viral realizat de către AKQA ce prezintă un grup de modele feminine olandeze care vizitează barurile din Amsterdam îmbrăţişând băutorii de bere Heineken de sex masculin. Clipul se termină cu replica „Mulţumesc de un milion de ori”.
Brandul de bere Heineken a reunit mai multe pagini de Facebook într-o singură pagină globală. Floris Cobelens, manager al global digital media în cadrul Heineken, a declarat: „ Deşi nimeni nu poate pretinde astăzi că stăpâneşte revoluţia digitală, aici, la Heineken, ne aflăm înaintea tuturor, punând între noi şi restul o abruptă linie de învăţare, luându-ne angajamentul de a fructifica noile oportunităţi apărute în new media.”
Luna trecută, Heineken a lansat o campanie publicitară la nivel mondial, realizată de către Wieden + Kennedy Amsterdam, înfăţişând un personaj care îşi croieşte drum fără dificultate prin întâmplări sociale. Reclama îşi propune să sublinieze poziţionarea ca brand principal de bere a Heineken.
În decembrie, compania şi-a prezentat intenţiile de a lansa un magazin online pe Facebook, prin intermediul căruia să-şi comercializeze brandurile, ca parte a strategiei sale globale de marketing.
Sursa: brandrepublic.com

Excelenta ideea si clipul.