Heineken atinge pragul de 1 milion de „like”-uri pe Facebook cu o campanie virală

Heineken a lansat o campanie virala pentru a promova prezenţa brandului în Social Media şi pentru a sărbători 1 milion de „like-uri” pe Facebook.

„Un milion de îmbrăţişări” este un clip viral realizat de către AKQA ce prezintă un grup de modele feminine olandeze care vizitează barurile din Amsterdam îmbrăţişând băutorii de bere Heineken de sex masculin. Clipul se termină cu replica „Mulţumesc de un milion de ori”.

Brandul de bere Heineken a reunit mai multe pagini de Facebook într-o singură pagină globală. Floris Cobelens, manager al global digital media în cadrul Heineken, a declarat: „ Deşi nimeni nu poate pretinde astăzi că stăpâneşte revoluţia digitală, aici, la Heineken, ne aflăm înaintea tuturor, punând între noi şi restul o abruptă linie de învăţare, luându-ne angajamentul de a fructifica noile oportunităţi apărute în new media.”

Luna trecută, Heineken a lansat o campanie publicitară la nivel mondial, realizată de către Wieden + Kennedy Amsterdam, înfăţişând un personaj care îşi croieşte drum fără dificultate prin întâmplări sociale. Reclama îşi propune să sublinieze poziţionarea ca brand principal de bere a Heineken.

În decembrie, compania şi-a prezentat intenţiile de a lansa un magazin online pe Facebook, prin intermediul căruia să-şi comercializeze brandurile, ca parte a strategiei sale globale de marketing.

Sursa: brandrepublic.com

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Heineken atinge pragul de 1 milion de „like”-uri pe Facebook cu o campanie virală

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: