La un an de la intrarea pe piața din România, Birra Moretti, brand aparținând HEINEKEN România, își completează portofoliul cu sortimentul de bere Zero, special concepută pentru consumatorii care vor să se bucure de același gust autentic italian, dar fără alcool.
Birra Moretti Zero
Birra Moretti® Zero îmbină pasiunea italiană cu ingrediente de cea mai bună calitate, oferind o bere perfect echilibrată cu note proaspete și citrice, astfel încât consumatorii să se poată bucura de plăcerile simple ale vieții alături de prieteni și familie: bere savuroasă, mâncare gustoasă și companie plăcută, cele mai importante atribute ale brandului. Totodată, acest sortiment nou răspunde nevoii de diversitate a consumatorilor români, care își doresc produse care să se potrivească stilului lor de viață, astfel că noua gamă oferă alternativa fără alcool a gustului atât de apreciat pe piața locală.
Începând cu jumătatea lunii mai, noul produs este disponibil la nivel național, în magazinele retailerilor și în locații HoReCa, în două variante de ambalaj: sticlă nereturnabilă de 330ml și doză de 500ml.
„Birra Moretti® s-a bucurat de o primire foarte călduroasă din partea românilor, în momentul lansării, astfel că decizia de a introduce varianta fără alcool a fost în linie cu trend-ul pozitiv înregistrat pe plan local, întrucât mulți români și-au dorit să se bucure de gustul inconfundabil oferit de Birra Moretti în toate scenariile în care nu pot consuma alcool. Birra Moretti® Zero este realizată cu multă atenție pentru detalii, doar din materii prime de cea mai bună calitate, fiind întotdeauna o alegere excelentă pentru consumatori, indiferent dacă preferă varianta cu alcool sau varianta clasică.”, spune Sharon Annette, Director de Marketing HEINEKEN România.
Promovarea unui consum responsabil
Promovarea unui consum responsabil și posibilitatea de a alege variante de băuturi fără alcool ocupă un rol cheie printre angajamentele de sustenabilitate și responsabilitate ale companiei HEINEKEN, inclusiv în noua strategie globală, Brew a Better World 2030. Bazându-se pe succesul Heineken® 0.0, HEINEKEN are peste 130 de opțiuni de mărci fără alcool la nivel global și va continua să investească în inovații pentru portofoliul său cu un conținut scăzut sau fără alcool, pentru a facilita accesul consumatorilor la astfel de opțiuni, în funcție de preferință și de ocazie. Până în 2023, compania se va asigura că două opțiuni fără alcool sunt disponibile pe majoritatea piețelor sale. În România, portofoliul HEINEKEN cuprinde în acest moment 7 opțiuni fără alcool: Heineken® 0.0, Birra Moretti® 0.0, Golden Brau® 0.0, și 4 sortimente Ciuc Radler® cu 0 alcool.
În 2020, HEINEKEN România a introdus pe piața locală Birra Moretti®, un brand italian ce joacă în segmentul de bere Premium. Sortimentul L’Autentica a adus rezultate pozitive pentru Birra Moretti®, întrucât, în termeni de penetrare a pieței, s-a bucurat de un real succes, fiind una dintre cele mai bune lansări din portofoliul HEINEKEN România din ultimii 3 ani.
Birra Moretti® este exportată în peste 40 de țări din întreaga lume, inclusiv Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Canada și Japonia și a câștigat importante premii internaționale.
HEINEKEN
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei noastre: Pasiunea pentru calitate, Respectul pentru oameni și pentru planetă, Bucuria de a trăi.
În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem peste 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brewing a Better World’.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail