HEINEKEN România lansează prima campanie externă de comunicare pentru promovarea brandului de angajator

„HEINEKEN Makers” este conceptul care definește prima campanie externă de employer branding lansată de HEINEKEN România. Asftel, în perioada următoare, compania promovează brandul de angajator, mizând pe mândria de a fi parte din echipă și a contribui la povestea locală a HEINEKEN.

heineken

Prin poveștile și experiențele împărtășite de membrii echipei, din diverse arii de lucru, campania HEINEKEN Makers va comunica despre cultura organizațională centrată pe oameni, despre importanța acordată dezvoltării și satisfacției lor, dar și despre atmosfera unică din cadrul echipei.

La HEINEKEN România, fiecare om din echipă este prețuit, pus în valoare și sprijinit să se dezvolte profesional și personal, iar mândria de a aparține echipei – pe care o vedem la colegii noștri – vorbește cel mai bine despre HEINEKEN ca angajator. De aceea, această mândrie a devenit principalul vehicul al campaniei noastre de employer branding. Campania reflectă în aceeași măsură și prețuirea pe care o avem pentru toți membrii echipei noastre, cu expertize și aptitudini profesionale diferite, aduși împreună, într-o echipă unită, prin valori comune și o cultură organizațională puternică.” – Sorin Bănulescu, People & Culture Director, HEINEKEN România.

HEINEKEN în România

HEINEKEN România are patru fabrici locale, de producție și îmbuteliere a berii, și o echipă de peste 1100 de angajați, în arii diverse de activitate. Astfel, aproximativ 50% dintre membrii echipei lucrează în Supply Chain (în producție și logistică), cca 40% fac parte din forța de vânzări a companiei și 10% lucrează în sediul central din București, fiind parte din departamente precum Finance, Marketing, Data & Technology sau Corporate Affairs.

În 2021, compania a fost desemnată Cel mai atractiv angajator din FCMG (industria bunurilor de larg consum) în cadrul studiului ‘Employer Brand Research’, realizat de Randstad. Totodată, în ultimii doi ani, programul de susținere a angajaților și de creștere a gradului de angajament intern, derulat în perioada pandemiei de HEINEKEN România, a fost recunoscut în cadrul unor competiții de profil câștigând ‘Silver Award’ în categoria Susținerea Angajaților pentru programul #WeAreHEINEKEN #StrongerTogether #ÎmpreunăMaiPuternici.

Beneficiile oferite de HEINEKEN România

Compania le oferă angajaților un pachet atractiv de beneficii, care include, printre altele, prime de sărbători și prime ocazionate de evenimente familiale, decont de vacanță, tichete de masă, decont pentru medicamente și transport în comun, abonament medical la o clinică privată de sănătate, reduceri la o serie de produse și servicii de wellbeing și entertainment. Totodată, pentru susținerea unui stil de viață echilibrat, compania a dezvoltat un program de ‘Smart Working’, care oferă posibilitatea flexibilizării programului de lucru, dar și o platformă digitală de wellbeing, unde angajații pot accesa servicii și informații utile pentru petrecerea timpului liber, sănătate și stare de bine.

Cultura organizațională

Cultura HEINEKEN România pune în centru oamenii și unitatea echipei, valoarea lui ‘împreună’, atât în atingerea obiectivelor din activitate, cât și în celebrarea rezultatelor, în dezvoltare și învățare. Diversitatea și incluziunea sunt fundamente ale culturii organizaționale.

Recunoașterea performanțelor este o practică devenită tradiție în HEINEKEN România: anual, sunt celebrați cei care sunt alături de companie de peste 25 de ani, iar succesele obținute în echipă sunt marcate prin activități, evenimente, premii.

Totodată, membrii echipei HEINEKEN România sunt încurajați să se implice în acțiuni cu impact social sau de mediu, participând împreună la acțiuni de voluntariat sau inițiative caritabile.

Cum ajungi să lucrezi la HEINEKEN România

Pentru a aplica la un post deschis în cadrul HEINEKEN România, candidații pot accesa pagina de Cariere a companiei sau anunțurile publicate pe platforme externe. Un instrument de recrutare folosit cu succes în ultimii ani sunt recomandările interne – care încurajează angajații companiei să ”recruteze” potențiali candidați pentru rolurile deschise. Recomandările interne performează foarte bine în procesele de recrutare, o dovadă în plus că ambasadorii HEINEKEN România sunt un atu important pentru brandul de angajator.

Odată încheiat procesul de recrutare, noii membri ai echipei au parte de experiența HEINEKEN chiar înainte de prima zi de lucru, prin programul de OneBoarding: o platformă interactivă unde se pot familiariza cu procesele-cheie sau pot afla mai multe despre HEINEKEN chiar înainte de a se alătura echipei. După prima zi de lucru, fiecare membru nou al echipei trece printr-un program de induction dedicat (întâlniri cu departamentele-cheie pentru rolul său, vizite de piață și vizită într-o fabrică HEINEKEN).

HEINEKEN

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei noastre: Pasiunea pentru consumatori și clienți, Curajul de a visa și a fi pionieri, Grija pentru oameni și planetă, Bucuria de a trăi.

În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc). Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem peste 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World’.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

exporetail2022

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *