Next_Capitall

Heineken lansează azi campania TV și digitală

Heineken®, marca de bere premium globala, lanseaza azi campania TV si digitala, ce precede cea de-a 23-a aventura James Bond, SKYFALL™. In aceasta campanie, Daniel Craig il portretizeaza pe James Bond pentru prima oara intr-un spot Heineken®. Consumatorii sunt acum provocati sa infranga inamicii si sa rezolve cazul “valizei misterioase” si sunt purtati intr-o calatorie epica, cu trenul, alaturi de frumoasa Bérénice Marlohe.

Experienta interactiva continua povestea din spotul TV, in care Bérénice invita spectatorii in trenul care va pleca intr-o calatorie printr-un peisaj spectaculos, oferit de muntii inzapeziti. Spectatorii au sansa de a trai ei insisi experienta, o serie de teste conducandu-i la rezolvarea cazului “valizei misterioase”, protejand-o in acelasi timp de raufacatorii din seria Bond.

Spotul campaniei interactive, care aduce un tribut francizei James Bond si include elemente ce trimit catre filmele anterioare din seria Bond, a fost filmat la Studiourile Shepperton. Vagoanele trenului au fost inspirate de seria clasica Bond a lui Ken Adam, iar replici ale recuzitei din filmul James Bond au fost folosite de-a lungul intregului spot.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,076 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Heineken lansează azi campania TV și digitală
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: