HEINEKEN lansează campania globală „Dance More, Drink Slow”

HEINEKEN lansează campania globală “Dance More, Drink Slow”, prin care încurajează consumul moderat de alcool. HEINEKEN încheie un parteneriat cu celebrul DJ internațional Armin van Buuren pentru prima campanie ce promovează consumul responsabil în rândul tinerilor adulți care consumă alcool pe ringul de dans și în jurul acestuia.

HNK-EHR-BlackDMDSCampania “Dance More, Drink Slow” este susținută de noua melodie a lui Armin van Buuren, “Save my Night”, care încurajează și celebrează comportamentul moderat. Difuzată în 42 de țări, melodia poate fi ascultată de fanii muzicii trance de pe toate continentele.

“’Dance More, Drink Slow’ este cea mai recentă campanie globală prin care ne încurajăm consumatorii să se bucure de viață într-un mod responsabil. Ne mândrim să fim printre cele 20 de țări care comunică această campanie la nivel internațional. Suntem optimiști că această colaborare dintre Heineken și Armin van Buuren, două mărci globale puternice, va trasforma consumul moderat într-un comportament aspirațional pentru consumatorii români”, a declarat Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România.

Campania “Dance More, Drink Slow” va fi susținută și prin intermediul filmului “The Experiment” (vezi VIDEO la finalul articolului), care îl are ca protagonist pe Armin van Buuren. Experimentul social a fost realizat în două seri în același club, dar cu DJ diferiți. Filmul arată cum un DJ poate influența comportamentul oamenilor facându-i să danseze mai mult și astfel să consume alcool cu moderație. “The Experiment” evaluează posibilitățile nelimitate care apar în mod natural într-o seară petrecută în club, când se consumă alcool în mod responsabil. Filmul “The Experiment“ are ca și coloană sonoră melodia lansată de Armin van Buuren, „Save my Night”, pentru campania „Dance More, Drink Slow”.

Armin van Buuren spune: “Când mixez pentru mii de oameni care iubesc muzica, îmi doresc ca ei să se bucure de moment și să îl retrăiască și după ce seara se termină. Asta înseamnă să consume alcool cu moderație, astfel încât momentul să nu se piardă.

Am incheiat acest parteneriat cu HEINEKEN pentru campania ‘Dance More, Drink Slow’ fiindcă avem oportunitatea fantastică și responsabilitatea să comunicăm îndeaproape cu publicul nostru și să le putem influența comportamentul. Consumul responsabil de alcool este un aspect important, iar faptul că putem folosi muzica, respectiv melodia “Save my Night”, pentru a promova acest mesaj în rândul fanilor de pe ringul de dans este un mod inovator și unic de a comunica direct cu ei”.

Campania se va desfășura în peste 20 țări și va fi susținută printr-o serie de activități experimentale integrate, adresate tinerilor adulți care petrec o seară în oraș. În România, campania “Dance More, Drink Slow“ va beneficia de suport și comunicare prin activități de PR și media.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

 Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,990 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » HEINEKEN lansează campania globală „Dance More, Drink Slow”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] lansează campania globală “Dance More, Drink Slow”, prin care încurajează consumul moderat de […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: