Heineken lansează cel de-al cincilea și ultimul episod din seria digitală Dropped

Heineken lansează cel de-al cincilea și ultimul episod din seria digitală Dropped, parte a celei mai noi campanii desfășurate la nivel internațional, The Voyage.

Heineken-Voyage-Dropped 5Protagoniștii, Murray din Irlanda și Jakub din Polonia, sunt abandonați pe o insulă pustie din Filipine. Fără să știe că urmează să aibă un partener de călătorie, cei doi sunt legați cu cătușe unul de celălalt 24 de ore pe zi, timp de 5 zile.

Heineken îi provoacă pe Murray și Jakub să se împrietenească și să găsească împreună o soluție pentru a scăpa de pe insulă. Cei doi primesc o stică care conține câteva instrucțiuni despre cum pot obține cheia de la cătușe, care se află pe o insulă din apropiere. Odată ajunși pe plajă, cei doi găsesc un semn gigant pe care este scris cuvântul “AJUTOR”. Murray și Jakub trebuie să folosească acest semn pentru a atrage atenția unui avion care trece prin zonă, putând astfel să își încheie misiunea.

Campania își propune să afle ce pot face oamenii atunci când sunt scoși din cotidian și abandonați în marele necunoscut, având la îndemână câteva lucruri pentru a găsi drumul spre casă. Protagoniștilor le este testată inventivitatea, prietenia și, mai presus de toate, farmecul personal de care trebuie să se folosească pentru a ajunge la destinație.

Heineken a lansat până în prezent patru serii Dropped. Prima serie l-a avut ca protagonist pe Rikar, un chelner spaniol abandonat în mijlocul pustietății în Alaska având cu el doar un frac și bilete de avion. Cea de-a doua serie îl prezintă pe Stavros, un profesor de yoga și dansator din Grecia, care plonjează, legat la ochi, în mijlocul Cambodgiei, într-o barcă galbenă sub formă de rață. În cea de-a treia serie vedem cum reacționează William, asistentul unui fotograf din Brooklyn, New York, când ajunge legat la ochi în Maroc și se regăsește în fața unei mari provocări: un cub de gheață de aproximativ 900 de kg pe care trebuie să îl transporte prin deșert. În cea de-a patra serie Dropped Heineken îl provoacă pe Clint Jacobs, un grafic designer din Cape Town, Africa de Sud, care este parașutat din avion undeva la granița cu Polonia, pentru a organiza un spectacol de circ.

Voyage este cea de-a cincea ediție a campaniei integrate Heineken Legends, care este comunicată pe diverse medii precum TV și online. Consumatorii vor avea o experiență interactivă prin intermediul canalului Heineken Dropped YouTube channel, unde vor putea urmări fiecare călătorie ‘Dropped’, având acces la conținut de tip documentar.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,884 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Heineken lansează cel de-al cincilea și ultimul episod din seria digitală Dropped
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: