HEINEKEN România lansează HEINEKEN Trainee Program în Supply Chain, dedicat tinerilor absolvenți de studii universitare cu profil tehnic

HEINEKEN Trainee Program se adresează tinerilor absolvenți de studii universitare cu profil tehnic sau alimentar din România, care își doresc să înceapă o carieră în industria berii. Pentru aceștia, compania pune la dispoziție 8 poziții de trainee în departamentul de Supply Chain, în cele 4 fabrici HEINEKEN din România.

HEINEKEN Trainee Program

Recrutarea se desfășoară pe platforma www.jobful.io, în perioada iulie – august 2021. La finalul procesului de recrutare, cei 8 trainee vor beneficia de un program de inducție, care îi va pregăti pentru activitatea în fabricile din Miercurea Ciuc, Târgu Mureș, Constanța sau Craiova.

HEINEKEN Trainee Program va debuta la începutul lunii septembrie și va dura 13 luni. Pe durata programului, cei 8 trainee vor avea ocazia să lucreze pe diverse proiecte care le vor pune în valoare abilitățile și îi vor pregăti pentru un post în Supply Chain, departamentul responsabil de producerea berii, de la orz, până la produsul final. La finalul programului, cei 8 trainees vor avea oportunitatea să rămână în cadrul companiei pe o poziție permanentă, în departamentul de Supply Chain.

Condiții pentru înscriere

Cei care își doresc să facă parte din acest program trebuie să fi absolvit recent sau de cel mult un an studii universitare cu profil tehnic sau alimentar. De asemenea, candidații trebuie să aibă o experiență de lucru de maximum 2 ani, pentru care se iau în considerare și internship-urile, și să poată comunica ușor în limba engleză.

Parteneriat HEINEKEN cu start-up românesc jobful.io

În acest demers, HEINEKEN România a încheiat un parteneriat cu jobful.io, un start-up românesc care propune o experiență de recrutare alternativă. Astfel, aplicanții trec printr-un proces menit să-i testeze, dar și să-i ajute să înțeleagă mai bine postul pentru care aplică. În prima etapă, tinerii sunt invitați să parcurgă cursul Academia de Bere, care le prezintă elementele de bază ale producției de bere și detalii despre departamentul de Supply Chain. Pe măsură ce află mai multe informații, candidații pot susține un test care le evaluează nivelul de cunoștințe și pot lua parte la provocări menite să le stimuleze creativitatea.

„Credem că este o datorie și o necesitate să le oferim o șansă tinerilor la început de drum, să le punem la dispoziție cadrul potrivit în care ei să crească și să se dezvolte într-un domeniu dinamic și plin de provocări. Fiecare coleg reprezintă o parte importantă din povestea HEINEKEN în România, iar contribuția fiecăruia este una importantă și apreciată. De aceea, vrem să transmitem mai departe moștenirea și experiența noastră celor care ne urmează.

Ne dorim ca tinerii absolvenți de astăzi să fie profesioniștii de mâine, cu care să ne putem mândri. Apreciem întotdeauna entuziasmul și viziunea generațiilor mai tinere și ne dorim să-i avem alături de noi în povestea HEINEKEN. Sunt convins că această ediție este doar începutul unui proiect îndelungat, în cadrul căruia vom recruta tineri nu doar pentru departamentul de Supply Chain, ci și pentru alte departamente. Le doresc candidaților mult succes și îi asigur că îi așteaptă o experiență frumoasă.” – Sorin Bănulescu, People Director, HEINEKEN România

HEINEKEN

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei noastre: Pasiunea pentru calitate, Respectul pentru oameni și pentru planetă, Bucuria de a trăi.

În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem peste 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brewing a Better World’.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *