Heineken lansează platforma Twitter #ShareTheSofa

Heineken invită fanii fotbalului alături de fotbaliști legendari, pe canapeaua virtuală #ShareTheSofa, o platforma Twitter inovatoare. În fiecare săptămână de meciuri UEFA Champions League, un jucător legendar este invitat să comenteze un meci din seara respectivă, să interacționeze cu fanii fobalului din toata lumea și să răspundă la întrebări, prin intermediul #ShareTheSofa.

Hernan Crespo-ROHeineken aduce experiența UEFA Champions League mai aproape de consumatori, oferindu-le șansa de a vedea meciurile prin ochii unor specialiști. Meciul din seara aceasta dintre Barcelona și AC Milan va fi comentat de Hernan Crespo, fotbalistul argentinian care a înscris 300 de goluri în 19 ani de carieră.

Hashtag-ul #ShareTheSofa a fost lansat în timpul meciului dintre AC Milan și Celtic FC. Fostul căpitan al Naționalei Olandei, Ruud Gullit, a răspuns mesajelor primite pe Twitter, discutând subiecte precum hobby-urile personale, deciziile arbitrilor și performanța jucătorilor. Al doilea invitat a fost Owen Hargreaves, care a răspuns în timp real întrebărilor venite pe #ShareTheSofa la meciul Manchester City – Bayern. Acum doua săptămâni, Ruud van Nistelrooy, fostul atacant de la Blancos, a comentat prin Twitter meciul dintre Real Madrid și Juventus.

„Prin #ShareTheSofa, dăm ocazia fanilor fotbalului să vadă spectacolul din UEFA Champions League prin ochii profesioniștilor și să comenteze meciurile live, pe Twitter, cu unele dintre legendele fotbalului internațional. Acest loc virtual de întalnire în timpul meciurilor UEFA Champions League transformă vizionarea meciurilor într-o experiență unică, în spiritul inovativ și progresist al mărcii Heineken”, spune Andrea Veress, Group Brand Manager Global Brands, HEINEKEN România.

Platforma #ShareTheSofa va fi disponibilă fanilor până la Finala UEFA Champions League, în data de 24 mai 2014. Până atunci, utilizatorii sunt invitați să comenteze și să adreseze întrebări pe Twitter, folosind hashtag-ul #ShareTheSofa .

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro vor avea discounturi semnificativeDacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Heineken lansează platforma Twitter #ShareTheSofa
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: