„The Entrance”, prima parte a noii campanii de brand lansată la nivel mondial de către Heineken, s-a dovedit a fi un real succes în mediul online, atingând aproape 4 milioane de vizualizări pe Youtube la doar trei săptămâni de la lansare. Filmul a avut premiera pe pagina de Facebook a Heineken, la care sunt abonaţi peste 900.000 fani, la sfârşitul lui 2010, şi va apărea pe micile ecrane şi în cinematografele din întreaga lume începând cu primul trimestru din 2011.
Creat pentru Heineken de către agenţia de publicitate Wieden-Kennedy, al cărei sediu se află la Amsterdam, eroul filmului ne prezintă modul fundamental de a-ţi face apariţia la o petrecere. Fascinând grupul de personaje colorate prezente, printre care frumoasa soţie a unui demnitar, un baron al petrolului îmbogăţit peste noapte şi chiar un asasin kung fu, eroul ajunge să interpreteze pe scenă alături de solistul The Asteroids Galaxy Tour. Trupa daneză de pop alternativ interpretează ultimul său hit, folosit şi ca muzică de fundal pentru film, intitulat „The Golden Age” (Epoca de Aur).
„Filmul subliniază caracterul cosmopolit şi contemporan al Heineken, accentuând îndrăzneala înviorătoare a faimosului spirit. ‚The Entrance’ corfirmă astfel diferenţierea brandului faţă de alte tipuri de bere”, a spus Cyril Charzat, Senior Director al brandului global Heineken. „Producţia sa de clasă mondială demonstrează exclusivismul şi excelenţa brandului”.
Directorii Executivi al Departamentului de Creaţie din cadrul Wieden+Kennedy, Marc Bernath şi Eric Quennoy, au declarat: „Prin această campanie, Heineken a găsit explicaţia pentru consumatorii săi de alcool. Oameni care sunt conştienţi de modul de viaţă abordat şi care recunosc o bere bună atunci când gustă una. Intenţia noastră este aceea de a-i inspira şi de acum înainte.”
Mult aşteptata campanie la scară largă cuprinde reclame de 90, 60, 45 şi 30 de secunde lungime, precum şi 11 filme de scurt-metraj, vizualizate deja pe pagina de Facebook sau canalul de pe Youtube ale Heineken, care dezvăluie poveştile secrete ale personajelor principale care apar în film. Prin intermediul acestei campanii, Heineken introduce noul slogan universal „Open Your World” în toate tehnicile de marketing. Noul slogan mondial împărtăşeşte personalitatea unui brand cu experienţă, încrezător şi lipsit de prejudecăţi.
Noua campanie Heineken se va ocupa de lansarea a mai multor filme interesante, precum şi a unor modalităţi surprinzătoare pentru a-şi captiva consumatorii în lunile ce vor urma. În acelaşi timp, clienţii care se află în căutarea de sfaturi legate de cea mai bună opţiune pentru a-ţi face o intrare spectaculoasă la o petrecere pot viziona filmul şi accesa poveştile ascunse ale personajelor acestuia pe paginile de Facebook şi Youtube ale Heineken.