HEINEKEN a anunțat că va deveni „Berea Oficială a Tuneului Final UEFA EURO 2020™” și, printr-un acord diferit, va extinde parteneriatul cu UEFA Champions League pentru încă trei ani, în perioada 2021-2024.
Relația producătorului de bere cu UEFA Champions League este una consacrată, care durează de peste 25 de ani. Noul acord cu UEFA EURO 2020™ înseamnă că Heineken® va deveni partenerul celor mai prestigioase competiții europene inter-cluburi și inter-țări. Ambele competiții joacă un rol important în susținerea obiectivelor de creștere la nivel european și global ale brandului Heineken®.
Noul parteneriat cu UEFA EURO 2020™ include drepturi exclusive privind comercializarea berii pe stadioane și în zonele dedicate fanilor, expunere pe panouri LED, drepturi digitale, prezentarea celor mai buni jucători ai meciurilor, proiecția meciurilor și bilete oferite ca premiu. Brandul își va activa, de asemenea, campaniile integrate de marketing global TV și digital – prin utilizarea imaginii ambasadorului său global de fotbal, câștigătorul UEFA Champions League și al Campionatului European de Fotbal UEFA, Thierry Henry.
Vezi oferta Black Friday!
“Heineken® se bucură de o relație fără egal cu fanii fotbalului prin sponsorizarea noastră pentru UEFA Champions League. Suntem entuziasmați că ne putem dezvolta relația prin parteneriatul cu UEFA EURO 2020™, însemnând că vom fi implicați atât în competițiile de top europene inter-cluburi, cât și în cele inter-țări. UEFA EURO 2020™ va permite ca Heineken® să creeze experiențe și mai semnificative pentru fanii fotbalului din toată Europa și din jurul lumii. Acest parteneriat este unul care completează celelalte platforme unice pe care le avem la nivel global: Cupa Mondială de Rugby, Formula 1 și James Bond.” a declarat Hans Erik Tuijt, Global Sponsorship Director, HEINEKEN.
”Parteneriatul nostru cu UEFA îi are în centru pe fanii fotbalului din România și din toată Europa, iar implicarea noastră în UEFA EURO 2020™ este o continuare a parteneriatului pe care îl avem deja cu UEFA Champions League. În plus, ne bucurăm să facem acest parteneriat într-un moment în care fanii români se vor putea bucura de Campionatul European la ei acasă, cu ocazia celor 4 meciuri organizate anul viitor în București. Suntem încântați să putem fi aproape de fani și să contribuim la unele dintre cele mai iubite competiții de fotbal în România și în întreaga lume”, declară Dan Robinson, Managing Director HEINEKEN Romania.
“Trăim momente extrem de captivante pentru fotbalul din Europa. UEFA EURO 2020 va fi găzduită de 12 țări pentru prima dată, ca parte a aniversării de 60 de ani ai competiției, iar UEFA Champions League devine un turneu din ce în ce mai puternic – conturându-se puternic drept cea mai importantă competiție inter-cluburi din lume. Știm cât de multă valoare aduce Heineken® prin relația sa excepțională cu toți fanii UEFA Champions League din toată lumea și suntem încântați să extindem acest parteneriat pentru încă trei sezoane. Suntem, de asemenea, foarte entuziasmați să avem experiența și campaniile inovative de marketing ale Heineken® în perioada dinaintea și din timpul UEFA EURO 2020.” a declarat Guy-Laurent Epstein, Marketing Director al UEFA Events SA.
EURO 2020
EURO 2020 va avea loc între 12 iunie – 12 iulie 2020. Pentru prima dată în istoria turneului, acesta va fi găzduit de 12 orașe europene: Amsterdam, Baku, Bilbao, București, Budapesta, Copenhaga, Dublin, Glasgow, Londra, Munchen, Roma și Sankt Petersburg.
Angajamentul reînnoit al Heineken® drept partenerul competițiilor inter-cluburi ale UEFA pentru încă trei ani va include drepturi de sponsorizare pentru UEFA Super Cup în perioada 2021 și 2024. Noul acord va include Amstel drept partener al UEFA Europa Conference League, noua competiție UEFA care este programată să fie lansată în sezonul de fotbal 2021/2022, alături de continuarea sponsorizării UEFA Europa League.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
