Heineken prelungește parteneriatul cu UEFA Champions League

HEINEKEN anunță astăzi, 31 octombrie 2013, extinderea acordului de sponsorizare cu UEFA Champions League. Heineken, cea mai mare marcă internațională de bere premium, continuă sa fie partenera celei mai prestigioase competiții de fotbal, până în sezonul 2017 – 2018 inclusiv.

164555662CV00158-Juventus-vHeineken este alături de UEFA Champions League încă din 2005. Acest parteneriat permite mărcii Heineken să își construiască, la nivel global, statutul de bere favorită a întregii lumi. Anul trecut, UEFA Champions League a avut o audiență cumulată de peste 4 miliarde de telespectatori din 220 de țări și teritorii, contribuind în același timp la creșterea brandului.

Prin reînnoirea contractului, Heineken obține drepturi asupra unor programe UEFA Champions League exclusive precum Back Stadium Tour și UEFA Champions League Trophy Tour, care vor fi transmise pe toate canalele de social media ale brandului. De asemenea, își păstrează drepturile de partener în cadrul secțiunii video UEFA Champions League de pe www.uefa.com.

Acordul recent reînnoit oferă un teren propice pentru dezvoltarea de campanii legendare, inovatoare și premiate, ce se adresează consumatorului. În plus, acesta prevede o mai bună acoperire în Germania, o mai mare expunere pe panourile LED de pe marginea terenului și dreptul de a promova asocierea în principalele canale retail.

Parteneriatul cu UEFA Champions League joacă un rol esențial în strategia de creștere a brandului pe piețele emergente. Heineken a anunțat datele și locurile pentru UEFA Champions League Trophy Tour, care face parte din campania în derulare, „Road to the Final”.

2014 este al optulea an consecutiv în care are loc renumitul itinerariu global care acoperă America de Sud, Africa și Asia, oferindu-le fanilor din toată lumea șansa de a vedea trofeul, de a se întâlni cu super-starurile fotbalului și de a vedea o gamă impresionantă de obiecte cu valoare emoțională din istoria UEFA Champions League.

Programul UEFA Champions League Trophy Tour 2014 este:

27 februarie – 2 martie 2014: Buenos Aires, Argentina

13 – 16 martie 2014: Lagos, Nigeria

3-6 aprilie 2014: Ho Chi Minh City, Vietnam

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro vor avea discounturi semnificative. Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,909 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Heineken prelungește parteneriatul cu UEFA Champions League

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: