Producătorul de bere Heineken a prelungit cu încă trei ani contractul de sponsorizare al UEFA Champions League, adică până la sfârşitul sezonului 2014-2015. Heineken a sponsorizat Liga Campionilor încă din 2005, când a preluat sponsorizarea deţinută de Amstel.
UEFA a inclus pentru Heineken în noul contract dreptul de a folosi Facebook, YouTube şi alte canale de social media. Sponsorizarea Heineken va acoperi toate teritoriile din întreaga lume, inclusiv Germania, care anterior a fost exclusă din contract.
Hans Erik Tuijt, global activation manager al Heineken, a spus: ”Dacă te uiţi la ceea ce am făcut până acum, se observă că am construit un brand awareness bun în ţări în care afacerea noastră nu este suficient de dezvoltată, dar în care ”amprenta” noastră este în creştere. De aceea parteneriatul cu UEFA este bun. E nevoie de un sponsor pentru o perioadă mai lungă de timp. Băutorii de bere vizionează meciurile din Liga Campionilor şi cum doar 52% din oamenii din întreaga lume care urmăresc competiţia sunt conştienţi de faptul că există un sponsor, mai e destul de lucru”.
Guy-Laurent Epstein, director de marketing UEFA, a declarat: „Investim mult în construirea brand-ului. Sportul este obiectivul nostru de bază, dar vom continua să investim foarte mult in brand pentru a creşte acoperirea globală. Vrem să fim mult mai mult în contact cu fanii, iar parte din acest lucru il vom face alături de Heineken. „
Tuijt a spus, deasemenea, că Heineken va reduce unele sponsorizări mai mici pentru a se concentreze asupra asocierii sale cu evenimente majore, cum ar fi Londra 2012, Cupa Mondiala de Rugby, Cupa Heineken la Rugby şi Liga Campionilor.
Sursa: marketingmagazine.co.uk
