HEINEKEN România a publicat cea de-a patra ediție anuală a Raportului de Sustenabilitate

HEINEKEN România a publicat cea de-a patra ediţie anuală a Raportului de Sustenabilitate, arătând progresul companiei în toate ariile agendei „Brewing a Better Future”.

“Avem responsabilitatea de a fi lideri atât ca afacere cât şi ca membri ai societăţii din care facem parte. Ţinând cont de obiectivul nostru de a deveni cel mai verde producător de bere până în anul 2020, ne-am fixat ţinte ambiţioase. Suntem mândri să anunţăm că rezultatele pe care le-am obţinut în 2012 în aria Sustenabilităţii sunt foarte bune şi ne duc mai aproape de atingerea obiectivului nostru final. Progresul pe care l-am înregistrat este rezultatul direct al acţiunilor noastre şi al implicării angajaţilor şi partenerilor noştri”, spune Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România.

Repere cheie din Raportul de Sustenabilitate 2012:

I. Îmbunătăţirea operaţiunilor pentru a avea o contribuţie pozitivă asupra planetei şi mediului înconjurător:

– Consumul specific de apă folosită în producţia de bere a scăzut cu 4.9% în ultimii 3 ani.

– Am eficientizat rutele de distribuţie şi le-am redus cu 3 milioane de kilometri în ultimii 3 ani.

În 2012, am redus consumul specific total de energie cu 8.4% comparativ cu anul 2011, ajungând la 127.3 MJ/hl.

II. Investiţia în oameni, în angajaţii noştri şi în comunităţile în care ne desfăşurăm activitatea:

– Siguranţa angajaţilor noştri este prioritatea numărul 1 în tot ceea ce facem.

– În ultimii 3 ani, am investit peste 1 milion RON în toate cele 4 oraşe în care avem fabrici de bere, prin Programul HEINEKEN pentru Comunităţi.

– 65% din ingredientele naturale necesare fabricării berii provin din România.

III. Impactul asupra rolului berii în societate:

– Mesajul “Consumă responsabil” a fost comunicat prin toate brandurile noastre.

– În 2012 am lansat 4 Centre AlcoInfo în spitale generale din România, în parteneriat cu ONG-ul ALIAT.

Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2012 este disponibil integral pe site-ul HEINEKEN România, www.heinekenromania.ro.

Card-HNK

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,040 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Stirea verde » HEINEKEN România a publicat cea de-a patra ediție anuală a Raportului de Sustenabilitate
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: