Diamant

HEINEKEN România are o nouă identitate vizuală

HEINEKEN în România schimbă Identitatea Vizuală a companiei și începând cu 1 februarie 2012 va folosi un logo nou pe toate materialele companiei, aliniindu-se astfel la standardele internaționale HEINEKEN. Schimbarea reflectă evoluția și succesul companiei la nivel local și global.

Noua Identitate Vizuală a companiei este formată dintr-un logo nou, ce cuprinde numele companiei HEINEKEN scris cu majuscule și completat de o stea roșie. Acestea reprezintă spiritul și energia celor peste 70.000 de angajați HEINEKEN din toată lumea. Logo-ul nou va apărea pe toate materialele de comunicare ale companiei, pe site-ul www.heinekenromania.ro, pe însemnele din punctele de lucru și din fabricile HEINEKEN din România.

Noul design face distincția dintre logo-ul companiei și logo-ul mărcii de bere Heineken, care rămâne neschimbat.Identitatea legală a companiei rămâne aceeași: S.C. HEINEKEN ROMANIA S.A.

„HEINEKEN s-a extins și s-a schimbat foarte mult în ultimii 10 ani, atât la nivel global, cât și local. Suntem mândri că facem parte dintr-o companie globală care a devenit mai vizibilă, mai internațională, mai diversă și în același timp, mai unită. Echipa HEINEKEN din România și echipele din toată lumea împărtășesc același spirit, aceeași pasiune, prin urmare, cu toții îmbrățișăm noua Identitate Vizuală, care ne defineşte ca fiindOne HEINEKEN”, afirmă Andrew Quayle, CFO HEINEKEN în România.

Noua Identitate Vizuală a fost creată pornind de la istoria companiei și reflectă modul în care numele companiei a fost scris la origine, când HEINEKEN a fost înființată în 1864. Combinația dintre numele puternic al mărcii și steaua expresivă formează o imagine vie și memorabilă, reflectând în același timp optimismul și încrederea în viitor.

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,995 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » HEINEKEN România are o nouă identitate vizuală
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: