HEINEKEN România: În 2015 am continuat sa producem beri de calitate cu impact redus asupra planetei

În 2015, HEINEKEN România a continuat să își îmbunătățească rezultatele în cadrul agendei de sustenabilitate „Brewing a Better World”, făcând progrese importante pe întregul lanț valoric „de la orz, la bar”.

Brewing a Better World este strategia integrată, pe termen lung, menită să genereze valoare sustenabilă, ca membri ai societății românești și ai planetei. Potrivit Raportului de Sustenabilitate pe 2015, HEINEKEN România a atins marea majoritate a obiectivelor pe plan local și chiar a depășit rezultatele medii la nivel global.

Infografic Raport de Sustenabilitate Heineken 2015

 „În 2015, prin rezultatele din agenda Brewing a Better World, am demonstrat din nou că HEINEKEN are un impact pozitiv atât în România, cât și la nivel global. Am continuat să investim în programe reper la nivel național, de promovare a consumului responsabil de alcool. Totodată, am redus consumul de apă și de emisii de CO2 și am susținut dezvoltarea comunităților în care ne derulăm activitatea”, spune Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România.

Repere cheie în Raportul de Sustenabilitate pe anul 2015:

 Protejarea resurselor de apă

  • Am redus consumul de apă din fabrici cu 18% față de 2008*.
  • Fabrica de la Tîrgu Mureș a intrat în top 5 cele mai performante unități ale HEINEKEN în lume, din punct de vedere al consumului de apă.

Reducerea emisiilor de CO2

  • Emitem cu 25% mai puțin CO2 față de 2008*.

Aprovizionarea din surse locale

  • Cumpărăm 70% din ingrediente de la furnizori români.

 Promovarea consumului responsabil de alcool

  • 100% din brandurile noastre îndeamnă la un consum responsabil
  • Peste 75.000 de oameni au fost informați despre consumul responsabil de alcool prin programul Alcohelp.
  • Peste 4.000 de oameni au primit consiliere psihologică și suport medical în timpul programului de intervenție Cortul de Chill, de la Vama Veche.

 Susținerea comunităților

  • Am investit peste 1.6 milioane RON prin programul HEINEKEN pentru Comunități, în orașele Constanța, Craiova, Miercurea Ciuc și Tîrgu Mureș.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,921 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » HEINEKEN România: În 2015 am continuat sa producem beri de calitate cu impact redus asupra planetei
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: