Heineken România investește în frigidere „verzi”

Începând din anul 2010, Heineken România investeşte în frigidere care folosesc tehnologii de reducere a consumului de energie, contribuind astfel la protejarea mediului înconjurător. Noile frigidere asigură un consum de energie redus cu până la 35%, au o amprentă de carbon mai mică, o durată de viaţă mai mare şi necesită mai puţină întreţinere. Această iniţiativă face parte din agenda locală de Sustenabilitate, “Brewing a Better Future”.

Frigiderele pe care Heineken România le achiziţionează şi le plasează în piaţă se bazează pe o tehnologie care foloseşte un sistem de management al energiei (EMS); acesta conţine un termostat inteligent ce economiseşte energie, permiţând frigiderului să se oprească atunci când temperatura optimă de răcire s-a atins şi să repornească atunci când temperatura din interior începe să crească, ceea ce, din nou, contribuie la reducerea consumului de energie.

În plus, aceste frigidere folosesc hidrocarbonul ca agent de răcire, acesta reducând consumul de energie, având astfel un impact mai mic asupra mediului înconjurător, în comparaţie cu un agent de răcire tradiţional. Al treilea element care permite reducerea consumului total de energie este sistemul de iluminare, acesta înlocuind tuburile clasice de neon. Sistemul LED are o eficienţă energetică mai ridicată şi o perioadă de funcţionare mai îndelungată.

Eficienţa tehnică testată şi dovedită a acestor frigidere “verzi” a determinat compania Heineken România să investească în ele, să înceapă să achiziţioneze şi să plaseze în piaţă numai frigidere cu consum de energie cu până la 35% mai redus. Chiar dacă un astfel de frigider costă mai mult decât unul obişnuit, ele sunt mai potrivite atât pentru locaţia în care sunt plasate, cât şi pentru mediul înconjurător.

Iniţiativa de a achiziţiona şi a plasa în piaţă numai frigidere cu tehnologie “verde” face parte din agenda de Sustenabilitate a companiei, “Brewing a Better Future”. Abordarea companiei asupra Sustenabilităţii este caracterizată printr-o viziune integrată, care acoperă toate ariile de activitate ale companiei pentru o perioadă de 10 ani şi contribuie la atingerea obiectivului companiei de a-şi desfăşura activitatea în România pe termen lung, în mod eficient şi responsabil şi de a contribui în mod pozitiv asupra societăţii, mediului şi comunităţilor în care îşi desfăşoară activitatea.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Heineken România investește în frigidere „verzi”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: