Heineken România lansează a doua ediție a Raportului de Sustenabilitate

Heineken România lansează a doua ediţie anuală a Raportului de Sustenabilitate, care prezintă rezultatele companiei în ceea ce priveşte implementarea de soluţii sustenabile pentru fiecare dintre ariile sale de activitate, cu privire la mediul înconjurător, societate şi comunităţile în care compania îşi desfăşoară activitatea. Raportul face parte din agenda de sustenabilitate a Heineken România, “Brewing a Better Future”, şi prezintă rezultatele companiei pe fiecare dintre ariile de sustenabilitate.

În 2010, Heineken România a lansat componenta locală a programului “Brewing a Better Future”, care face parte din agenda de sustenabilitate a grupului Heineken. Abordarea companiei asupra sustenabilităţii este caracterizată printr-o viziune integrată, pe termen lung, care acoperă toate ariile de activitate ale companiei şi are obiective clare atât la nivel local, cât şi la nivel global, permiţând companiei sa aibă o contribuţie pozitivă asupra societăţii, mediului şi comunităţilor în care își desfășoară activitatea.

Agenda de sustenabilitate „Brewing a Better Future” se concentrează în jurul a trei direcţii strategice: IMPROVE – îmbunătăţirea în mod continuu a impactului mărcilor şi al companiei asupra mediului înconjurător, EMPOWER – investiţia în oameni şi în comunităţile în care compania îşi desfăşoară activitatea şi IMPACT – contribuţia în mod pozitiv asupra modului în care adulţii percep imaginea berii.

Toate cele trei direcţii strategice ale agendei de sustenabilitate „Brewing a Better Future” reflectă nu numai valorile în care Heineken România si grupul Heineken cred cu tărie, dar şi planurile de viitor şi măsurile concrete pe care compania continuă să le implementeze, cu scopul de a deveni cel mai „verde” producător de bere din lume.

Raportul de Sustenabilitate Heineken România este disponibil online, pe site-ul http://www.heinekenromania.ro/ro/brewing_a_better_future

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *