Heineken România prezintă rezultatele dupa 6 ani de Alcohelp

Heineken România susține și promovează consumul responsabil și reducerea efectelor negative ale abuzului de alcool.

Infografic HEINEKEN Romania-Rezultate 6 ani de AlcohelpAcestea sunt o prioritate pentru toate acțiunile Heineken, atât la nivel de brand, cât și la nivel de companie.

Încă din 2009, Heineken investește împreună cu partenerii lor de la ALIAT în inițiative complexe și integrate menite să prevină și să trateze abuzul de alcool, prin programul Alcohelp. În cei 6 ani de activitate au reușit să informeze peste 70.000 de persoane cu privire la riscurile abuzului de alcool.

Dezvoltat inițial ca primul program din țara noastră ce oferea tratament online pentru persoanele care abuzează de alcool, Alcohelp a devenit prima campanie din România de informare și testare menționată de Organizația Mondială a Sănătății, în raportul său global din 2013.

De-a lungul timpului, Alcohelp a adus în România programe inovatoare pentru reducerea efectelor negative asociate abuzului de alcool, acoperind atât mediul online și offline. Cel mai recent exemplu este prima intervenție de reducere a riscurilor (harm reduction) asociate abuzului de alcool desfășurată în spații recreative (Vama Veche, Padina Fest).

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,862 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Heineken România prezintă rezultatele dupa 6 ani de Alcohelp

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: