HEINEKEN România anunță schimbări în structura organizatorică și în echipa de conducere a companiei. Începând cu 1 ianuarie 2022, Gheorghe Andresz, Traditional Trade & OOH Director al HEINEKEN România și membru al echipei de management, este numit Director de Vânzări al HEINEKEN România și este responsabil de coordonarea întregii funcțiuni de vânzări și a echipelor pentru toate canalele comerciale: Traditional Trade, Out-of-Home, Modern Trade.
Această schimbare vine în contextul numirii lui Gijs van der Loo în funcția de Director de vânzări al HEINEKEN Slovacia și membru al echipei de management, după doi ani și jumătate în România, în rolul de Director Modern Trade.
Gheorghe Andresz
Gheorghe Andresz are o experiență comercială vastă, în domeniul comercial, construită în ultimii 20 de ani, în diferite roluri deținute în cadrul HEINEKEN România, precum și în HEINEKEN Ungaria, dar și în alte companii din industria băuturilor. În rolul său de Director Traditional Trade & Out-of-Home al HEINEKEN România, el a contribuit la dezvoltarea strategiei de route-to-consumer, inclusiv la parteneriatul din 2021, dintre HEINEKEN România și Coca-Cola HBC România, în privința business-ului e-commerce, Stockday.
„În HEINEKEN România, suntem încrezători în potențialul nostru de creștere viitoare și vedem acest lucru doar în strânsă legătură cu nevoile și strategiile clienților noștri, mai ales în aceste vremuri pline de provocări. Ne bazăm pe spiritul inovator, pe determinarea echipei noastre și parteneriatele solide pe care le avem, și vom continua să creștem.” a declarat Gheorghe Andresz.
Gijs van der Loo
Gijs van der Loo face parte din echipa companiei de 13 ani, petrecând ultimii doi ani și jumătate în România, unde a ocupat funcția de Director Modern Trade, timp în care HEINEKEN România a înregistrat o creștere a cotei de piață în canalul de comerț modern, și a introdus cu succes inovații de portofoliu, precum Birra Moretti®, un brand care s-a bucurat de o primire foarte bună din partea consumatorilor români.
„Sunt bucuros că am făcut parte din povestea HEINEKEN România. Sunt extrem de recunoscător partenerilor noștri pentru că au construit proiecte remarcabile împreună și știu că tot ce este mai bun urmează să vină. Călătoria mea cu HEINEKEN continuă pe o piață cel puțin la fel de competitivă ca cea din România.” a declarat Gijs van der Loo.
HEINEKEN
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei noastre: Pasiunea pentru calitate, Respectul pentru oameni și pentru planetă, Bucuria de a trăi.
În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem peste 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brewing a Better World’.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail