Heineken spune NU unui Mega-Deal

Dupa zvonurile aparute in piata,  Heineken, al treilea mare producator de bere din lume, declara ca nu are planuri de a intra intr-o mega-fuziune similara afacerii Anheuser-Busch InBev, dar ramane in cautarea de noi achizitii in pietele emergente. Intr-un interviu acordat revistei belgiene de business Trends, Jean-Francois van Boxmeer, CEO Heineken, a remarcat: „Vrem sa ramana un grup independent si sa pastreze caracterul nostru familial. Prin urmare nu avem intentia de a intreprinde o fuziune majora.”

van Boxmeer a declarat de asemenea ca grupul va cauta să creasca in tari precum India si Mexic, unde se observa o crestere rapida a volumelor de bere. El a mentionat: „Daca putem lua cateva procente din aceste piete enorme, am putea creste, poate chiar dubla, valoarea brand-ului Heineken”.

Sursa: KamCity

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,858 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Heineken spune NU unui Mega-Deal

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: